RULKI: AN UNEXPECTED DATE

567 74 9
                                    

GJ: rahil hum Kahan ja rhy hain, mere ghar ka rasta toh us taraf say hai.

RA: I am too much tired gul, and I also want to spend some more time with you.

GJ:toh hum long drive par ja rhy hain??? Tum yahan baitho car mei drive karti hun tum thak gay ho na.

RA: nahi hum long drive par nahi ja rhy hain.

GJ: toh Kahan ja rhy hain phir.

RA: thori dyar khamosh raho gi tumhain sab pata chal jaey ga.

GJ: rahil yar batao toh hum Kahan ja rhy hain.

RA: shanti rakhain sab pata chal jaey ga apko thori dyar mei.

GJ: theek hai... Keep her ☝️ finger over her lips..

He smile after seeing her childish behavior.After 10 minutes
RA: lo hum pohnch gay.

GJ: ⛵ sea side, rahil yahan toh buhat rush ho ga is samay bhi or hum is tarha gay toh log...

RA: thori dyar shant raho Chalo utro gari say.

GJ: yeh hum Kahan ja rhy hain sea shore toh us taraf hai...

RA: Chalo jaldi.

After 5 minute walks.

RA: hum aa gay

GJ: yeh rahil kiyà hai? Yahan koi nahi hai or kaafi zayda khamoshi bhi hai yahan. Yeh Kaun si jagha hai..

RA: yeh sea side ka ek special area hai jahan celebrities apni family, ya apni apni girlfriend k Sath date / dinner par aatay hain.

GJ: really mujhe toh pata hi nahi tha, but na mei tumhari family hun na hi girlfriend..

RA: kuch log meri or apki tarha single bhi hotay hain toh kiyà unka right nahi hai is pur sakoon jagha par Shanti k kuch lamhay betaey. Aao hum wahan Sahil par baith k batein kartay hain don't worry yahan humain koi disturb nahi karay ga.

GJ: sach mei buhat achi jagha hai yahan aa k buhat sakoon mil rha hai, pehlay jab bhi mei sea shore par mind refresh karnay  k liey aati thi toh fans k ek lambi line lagi hoti thi, mei aur zayda disturb ho jaya karti thi.

RA: jabhi yeh special area hum jaisay actors , cricketer, singers, politicians k liey banaya gaya hai jahan ap ko koi disturb na karay, yahan especially with celebrities date par aati hain Jo apnay relationship ko public say hide rakhna chahti hain woh area deekh rhi ho kitni achi decorations hain wahan par...

GJ: ha...

RA: woh families k Sath dinner ya date k liey reserve karwatay hain. Or hum jaisay single log yahan sea shore par baith k enjoy kartay hain...

GJ: yani tum apni girlfriend k Sath pehlay yahan aa chukay ho.

RA: nahi.

GJ: toh tumhain kaisay pata?

RA: still single zaroor hun lekin meri ek vast friend circle hai.

GJ: Jin mei say 85% bachelors hain...

RA: ha par sab k Sath nahi Chand ek khas doston k Sath aata hun.

GJ: male or female friend???

RA: shak kar rhi ho tum mujh par...

GJ: kiyà pata 2-4 girlfriend ho Jo tum nay secret rakha ho hum sab say..

 Rulki :Platonic pyar Where stories live. Discover now