RA: pata nahi, par Yar hum dono ka koi match nahi hai tu toh janta hai phir bhi pooch rha hai 1st age difference or dosra cast issues.
Amit: deekh pyar umar or Deen dharam nahi dekhta, dil par hath rakh or sach sach bata.
RA: shaid ha, ha mujhe uska Sath acha lagta hai k s say batein Karna us k sath time spend karna us k sath shararat Karna sab kuch pasand hai yeh dosti ha ya us say barh k kuch aur mei nahi janta.
Amit: toh Jan lay bhai kab jannay ga tu.
RA: pehlay yeh toh confusion clear ho k us k dil mei kiyà hai uska platonic pyar sach mei sirf platonic pyar hi hai ya kuch aur bhi hai yeh toh jannah hi paray ga na.
Amit: ha Sahi keh rhy ho. Tum dono Sath mei buhat achay lagtay ho sach mei. Or umeed hai tum dono ek successful couple bhi bano gay.
RA: in Sha allah.
GJ: kis couple ki baat kar rhy ho tum dono. Sorry mujhe interfere nahi Karna chaheay tha but wahan akelay mei bore ho rhi thi sorry with puppy face.
Amit: koi baat nahi.. rahil tum dono enjoy karo mei ghar ja rha hun.
RA: tu ruk na...
Amit: samjha kar bhai. All the best.
RA smiles.
GJ: ek minute Amit bhaiya.
Amit: kiyà hua?
GJ: ap yeh bhool rhy hain shaid handover him gift which he brought for his xgirlfriend.
Amit: rahil tum yeh apni taraf say apni friend ko day do. Waisay bhi yeh larkiyun ki cheezain hain mei rakh k kiya karun ga.
RA: nahi yeh tum or yeh 💍...
Amit throw it. And gulki picked it.
GJ: isay rakh lyn isliay nahi k ap yeh us rishtay k karwi yadein yad dilaey gi balkay isliay k dobara ap Kisi ko apna banaey, is k sath juri sari talakh yadon ko mita dyn ek naye josh k Sath zindagi ki ek nai shruwat Karen, ek bar phir kisi ko zindagi mei aanay ki ijazat dyn ek sacha dost ban Kay phir dekhna kab woh apki zindagi ka atoot rishta ban jaey ga pata hi nahi chalay ga. Her eyes falls on rahil who is seeing her in amazingly. Aaisay kiyà deekh rhy ho rahil..
RA: kuch nahi bus aaj mei gulki ka ek naya roop deekh rha hun, itni immature gulki say kabhi is tarha ki mature batein expect nahi ki thi mei nay. Mastkhor gulki itni samjhdar bhi ho sakti hai kabhi mei nay socha bhi nahi tha.
GJ: ab deekh liya na tum nay.
Amit: thank you mushkil hai koshish zaroor karunga mei.
He left.RA: gul yahen ruknay ka irada hai ya ghar chalen.
GJ: thori dyar yahen ruktay hain na phir na janay kab hum dono ko Sath betanay ka samay milay ga.
RA: aur waisay bhi desert bhi baqi hai. Us say pehlay dance ho jaey.. offer her hands.
GJ: sure...
They did a romantic dance at the end he observe she is lost in some thoughts💭💭.
RA: gul kiyà hua and he sees on that direction where she is looking. Aaisay kiyà hai wahan Yar.. he saw a guy is sitting on his knees and purposing a girl with a ring.