Will we be together?

556 75 8
                                    

Gulki's mom: khayati beta abhi tak tum tyar nahi hui?

GJ: mom mera maan nahi hai ap or papa chalay Jaen.

Mom: kiyà hua sab theek toh hai? Koi baat hai jisay lay k tum pareshan ho.

GJ: ap nay sahi pehchana mom mei sach mei pareshan hun.

Mom: aur Kaun si aaisi baat hai Jo meri khayati ko pareshan Kar rhi hai.

GJ: mom I am in love.

Mom: wait for a minute mei nay Sahi suna kiyà are you really in love with someone?

GJ: yes mom.

Mom: Kaun hai humara son in law?

GJ: Mera best friend, Mera sole mate , Mera platonic pyar Mera crime partner Mera  rahil.

Mom: are you serious? Tum dono ki kabhi banti nahi hai , jab miltay ho lartay   rehtay ho yeh kab hua.

GJ: mom ap kehti hain na k baz dafa duriyan bhi humain woh baat samjha jati hain jinhain hum pass reh k nahi Jan patay, bus rahil say 3 mahinay ki doori nay mujhe or usay sab samjha diya, hum ek dosray ki Jan hain ab alag nahi reh saktay hum dono ek dosray say, par yeh baat samjhnay mei hum dono nay buhat dyar kar di hai mom, rahil kisi aur ka honay ja rha hai uski Ammi nay us k liey kisi aur ko pasand kiya hai. I hope k rahil aaj sab sambhal lay apni Ammi or usay sab sach bata day.

Mom: khayati beta mujhe yeh Jan k buhat Khushi hui k meri chulbuli masoom si pyar say 100 meel dour bhagnay wali khayati bhi kisi say itna pyar kar sakti hain, mujhe ya tumharay dad ko is rishtay say koi iteraz nahi hoga, balkay humain khushi hoti agar rahil humara damad banta par beta agar uski Ammi nay us k liay kisi aur ko pasand kiya hai toh mei kuch nahi Kar sakti siway tumhain sabar karnay ka keh k, beta har bar humain woh nahi milta jis ki hum khawahish kartay hain, har bar humari iccha poori ho jaey yeh zaroori toh nahi, bus mei dua karungi k tum jis k Sath bhi raho khush raho, Chalo ab tyar ho jao ta k tumhara thora sa stress Kam ho.

GJ: ji mom

*********

RA: Aslam o alikum aunty kaisi hain ap or uncle nazar nahi aa rhy hain.

Kiran's mom: walaikum as salam mei bilkul theek hun kitnay baray ho gay ho tum.

RA: ap bhi toh buhat badal gaen hain.

Kiran's mom: umar k Sath Sath changes toh aa hi jati hain. Waisay Kiran tum nay rahil ko hall dekhaya.

Kiran: nahi mom mei usay lay janay hi wali thi wahan, rahil ko abhi room dekhanay gae thi or bachpan ki baton mei hum itna busy ho gay k mei usay main decorations dekhana toh bhool hi gae.

RA: Ammi yeh sab.

Ammi: rahil kyun tumhain pasand nahi aaya yeh. Kiran nay apnay hathon say sab kuch tumharay liay decorate kiyà hai bina kisi helper Kay, woh chahti thi k woh apnay dost k is khas din k liey sab kuch apnay hathon say decorate karay. Rahil woh pendant Kahan hai Jo mei nay tumhain diya tha apni daughter in law k liey.

RA: woh pata nahi shaid mei kahen rakh k bhool gaya hun

Ammi: tum itnay careless toh nahi ho rahil, har cheezain sambhal k rakhtay ho phir Kahan rakh di tum nay.

Kiran: aunty kahen ap iski baat toh nahi Kar rhi.

Ammi: ha yahi hai par yeh tumharay pass Kahan say aaya.

Kiran: woh rahil room mei bhool aaya tha. Waisay rahil tumhari friend Kahan hai.

Ammi: ha rahil gulki Kahan hai.

RA: Ammi usay kuch Kam tha woh Chali gae

Ammi: tumhain usay rokna chaheay tha na. Khair koi baat nahi maham Chalo mujhe tum say engagement ki theme discuss karni hai or uski sari arrangements bhi , mere betay ki saghai mei kisi cheez ki koi kami nahi rehni chaheay,waisay mujhe tension nahi hai , kyun k Kiran waqai Ek buhat achi or Qabil interior designers event organizer hai aaj ki saari preparations deekh k mei buhat khush hun.

 Rulki :Platonic pyar Where stories live. Discover now