AJ: kiyà hua tum abhi tak ready nahi hui ho rahil aanay wala hoga.
GJ: nahi aaey ga woh usay aana hota toh abhi tak aa chuka hota lagta hai phir say us nay mere Sath prank kiyà hai koi.
AJ: Tum hamesha usay ghalat kyun samjhti ho.
GJ: mummy kiyà hai ap nahi janti prank karnay mei woh mera bhi
ustad hai.AJ: koi prank nahi kiyà hai us nay tumharay Sath bus aata hi hoga. Tum tyar toh ho jao jab tak. Usay wait karwana achi baat nahi hai.
GJ: nahi jab woh aaey ga toh mei ready ho jaun gi. Mujhe apna mazaq nahi banwana.
AJ: theek hai jaisi tumhari icha. Waisay ek baat batao khayati rahil ki koi girlfriend hai kiyà?
GJ: girlfriend nahi toh.
AJ: acha mujhe laga k uski koi girlfriend hogi. Nahi hogi balkay hai koi uski girlfriend tujhe nahi pata hoga is baray mei.
GJ: kiyà mummy kuch bhi mat bolo, uski koi girlfriend hoti toh atleast mujhe zaroor batata, nahi hai koi , waisay apko kyun laga k koi uski girlfriend hai?
AJ: bus usay kisi say batein kartay suna tha, jitnay pyar say or politely woh batein Kar rha tha us say toh yahi lagta hai k koi special hai uski life mei. Khair humain kiya Karna.
GJ: aaisa nahi ho sakta.
AJ: kaisay nahi ho sakta aray jawan hai handsome hai industry mei uska naam hai, apna business hai, har larki ka ideal partner wali qualities hain, Kaun nahi chahay gi k usay us jaisa life partner milay.
GJ: woh mere Sath aaisa nahi Kar sakta. Apko zaroor koi misunderstanding hui hai.
AJ: tumhain kyun bura lag rha hai kahen tu bhi toh us k sapnay nahi dekhnay lagi hai? Agar aaisa hai toh mujh say zayda Khushi kisi ko bhi nahi hogi.
GJ: mummy mere chahnay na chahnay say Kiya hota hai rahil sirf mujhe apna friend manta hai or kuch nahi.
AJ: tumhain kyun aaisa lagta hai k tum sirf uski dost say zayda kuch nahi ho? Mei nay uski ankhon mei tumharay liay fikar k Sath Sath pyar bhi dekha hai , koi sirf dost k liey apni jan khatray mei nahi dalta, uski ankhon mei mei nay tumharay liay dard dekha hai, tumhain kho daynay ka dar tha uski ankhon mei, jab tum critical situation mei thi toh woh ek pal k liay bhi chain say nahi baitha, tumharay liay har us had tak koshish ki Jo woh kar sakta tha, us ki ankhon mei ansoo thy. Or batao bhala Kaun dost sirf apni dost k liey apni career ki itni achi opportunity chor sakta hai. Roz woh tum say milnay aata hai. Kiyà koi sirf dost k liey itna karta hai kiyà?
GJ: mummy please mujhe is baray mei baat nahi karni, mei woh sapnay nahi dekhnay chahti Jo pooray na hun. Woh kabhi mujhe apni zindagi mei shamil nahi karay ga or na hi mujhe koi haq hai us say uski khushiyan cheennay ka.
AJ: tum us say pyar karti ho? Kiya usay kisi aur k sath deekh Pao gi?
GJ: mushkil hai par na mumkin nahi. Or please ap rahil say is baray mei koi baat nahi karen gi, mei nahi chahti k woh kisi majboori mei mere Sath rishta rakhay.
Rahil is listening all this but try to act normal like he didn't hear anything, he enters and settle himself beside her.
RA: lagta hai kisi serious topic par baat ho rhi thi?
GJ: nahi nahi toh tum kab aaey ( try to confirm that is anything he hear or not)
AJ: ha gulki keh rhi thi k
GJ: mummy ( with pleading eyes) nahi.
RA: acha choro yeh batao Tum abhi tak tyar kyun nahi hui?
GJ: bus 5 minute mei ready ho k aati hun.