Kiyà ho rha hai yahan? Pooray set par tum sab ko dhoond liya hai mei nay or Yar tum sab bhavika k makeup room mei ghus k baithay ho, koi khaas kaaran? Or yuku tum bhi mujhe bhool gae atleast tum say yeh expect nahi kiyà tha mei nay. Waisay kiyà batein ho rhi hai, tum sab k expressions say lag rha hai zaroor koi excited baat ho rhi hai.." gulki said while entering inside bhavs room.
" Lo aa gae gulks bhi bus isi ki kami thi, ab toh batein aur bhi mazaydar ho jaen gi, kuch nahi Yar gulks bus hum sab priyanshu ki tang khench rhy thy" yukti said while gives her space to let her sit next to her.
" Kyun ab kiya kiya chotay nay?" Gulki replied and adjust her beside yukti and placed her arms on her shoulder, take some chips from packet which is on yukti hands and eat.
"Ap nay subha say priyanshu ko note kiyà hai ? Kitna khush or shocked lag rha hai yeh." Bhavika said...
"Khush or shocked dono Sath Sath kyun , kahen dreams mei apni girlfriend ko nahi deekh liya or aankh khulnay par pata chala k woh koi churail ya dayan hai?" GJ.
BS: wahi toh hum sab subha say is say pooch rhy hain... Ab dophar honay ko aai hai, bata nahi raha hai bol na priyanshu..
SN: priyanshu batao na beta kiyà hua. Koi Bhoot woot deekh liya kiyà? Waisay subha set par aa k is nay sab say pehlay bhavika ki shakal dekhi thi..
GJ: ek minute ab samjh aaya is nay aatay hi bhavika ko bina makeup k deekh liya hoga.. isko dekhtay hi khush ho gaya or bina makeup k deekh k dar gaya..
BS: shocked hai scared nahi hai.. mei itni buri thori hun di.
GJ: naraz mat ho yeh lo chips Khao enjoy karo. Or bhai batao gay bhi kiyà hua hai tumhain...
YK: ya hum sab jaen..
PS: yeh dekhain ap sab. Showing his plam.
GJ: kiyà hua yeh kiyà hai kis zaban mei likha hai. Jao ja k hath dho k aao pata nahi kiya likha hai samjh nahi aa rha...
PS: nahi mei hath nahi dhonay wala.. aaliya Bhatt nay mujhe autograph diya hai subha subha.. jab set par aa rha tha toh samnay say woh or Ranbeer bhaiya aa rhy thy.. mei toh Aliya ko deekh k shocked ho gaya samjh nahi aa rha tha sach hai ya sapna..woh log naigon kisi set par aaey thy.. phir bhaiya nay humain pinch kiyà pata chala reality hai koi sapna nahi hai , Aliya Bhatt sach mei mere samnay thi or bus usko dekhtay hi ja rha tha.. or yeh autograph unhon nay hi diey hain or phone no bhi diya hai apna.
BS: oh toh isliay tu itna khush hai.
PS: ha toh aur kiyà..
GJ: sach mei tum Aliya say milay thy kash mei bhi ek din Ranveer Singh say mil paati, dekhna jab woh mujhe milay ga na teri tarha shocked nahi hungi direct usay purpose kar dungi bhalay hi Deepika us k sath hi kyun na ho.
YK: or Deepika tumhain itni aasani say chor day gi..
GJ: toh kiyà hua usay purpose kar k apna sapna toh poora kar lungi.
BS: di Chalo Ranveer Singh k ilawa bhi apka koi aur crush hai..I mean hum television actors hain toh television industry mei koi???
GJ: ha hai na mera dream boy mei toh bachpan say uski fan hun aaj tak us ka ek bhi show miss nahi kiyà hai.. Mera idol usi ko deekh k toh mujh nay actress bannay ki chah paida hui hai.. bus Yar ek bar kisi award function ya kisi show mei mil jaey.
YK: agar us k sath screen share karnay ka chance mil gaya toh..
GJ: rehnay do meri itni achi qismat Kahan hai..
SN: waisay Kaun hai woh.
GJ: kyun batun ap sab ko ap sab mera mazaq urao gay.
YK: koi baat nahi tumhari IG ki following list say uska naam dhoond lyn gay hum kyun bhavs?