On the request of AshmitaSarkar3 I write an epilogue of this SS.
RA: yuks...
YK: ji bhaiya. Kiya hua kisay dhoond rhy hain ap?
RA: ek hi toh hai jisay meri nazar hamesha dhondti rehti hai meri shareek e hayat meri jevan sangani meri dil meri dharkan meri gul.
BS: waisay bhaiya vishwas nahi hota k shadi k teen saal bad bhi ap gulki di say itna pyar kartay ho.
RA: dekho bhavika tum nay abhi kisi say pyar nahi kiyà isliay itna nahi janti , jab real life mei tumhain bhi kisi say pyar hoga tab pata chalay ga tumhain k waqt k Sath pyar Kam nahi hota balkay barhta hai
CS: bhaiya apki patni ko hum abhi vanity van k taraf jatay dekhay hain.
RA: oh toh begum sahiba wahan hain humari.. mei bus aaya.
YK: kitni dyar mei? Yad hai na apko 10 minute bad hum dono ka shoot hai???
RA: ha yad hai mujhe, relax 5 minute mei aata hun..
YK: bhaiya 5 minute ka matlab 5 minute hona chaheay.
RA: I know aata hun janay do mujhe 5 minute toh baton mei hi nikal jaen gay , pata hai subha say mei nay gul ko nahi dekha hai, aaj uska outdoor shoot Jo tha...
YK: mei apko us say milnay say rok thori na rahi hun , bus yad rakheay ga k 10 minutes bad hum dono bhai behan ka scene hai kyun k ap apni gul k pass jaen gay toh ganton baith jaen gay us k pass, jab say shadi hui hai gulks sach mei parai ho gae hai, humaray Sath toh buhat Kam time spend karti hai.
RA: acha aaisa karta hun k apki parai dost ko yahen bula layta hun. Ta kay ap ki shikayat bhi dour ho jaey.
BS: aur romance ka kiyà hai bhaiya toh hain hi besharam humaray samnay hi kar lyn gay.
RA: mei besharam hun??? Kaun si harkat ki hai mei nay besharmon wali. Woh toh hum dono ka romantic scene tha toh ek aad kiss zayda kar liya tha. Waisay bhi on screen off screen dono mei toh woh meri hi hai na.
YK: ha ha sab nay dekha tha Jo hua tha Hemen sir nay 10 bar cut Kaha par ap dono toh apni hi duniya mei gum thy, paani dalna para tha ap dono ko apki prem ki duniya say bahir lanay k liey.
RA: ji nahi aaisa kuch nahi tha hum dono toh bus scene ko feel kar rhy thy, kyun k jab tak hum scene mei doob nahi jaen gay toh reality Kahan say aaey gi or logon ko pasand kaisay aaey ga. Or MS ko phir extension kaisay milay gi aagay.
BS: hunn sab samjhtay hain hum.. hai na yuks.
RA: aray gul ko toh bulana hi bhool gaya.
He said furqan to convey his message to gul. After few minutes she comes.
GJ: kiya hua rahil tum nay mujhe bulaya sab theek toh hai?
RA: are you alright baby? Kiya hua hai tumhain..
GJ: kuch nahi rahil bus thora sa headache hai. Sara din dhoop mei shoot kiyà hai isi wajah say.
RA: yahan baitho Jan mei tumhara sir daba dayta hun acha feel karo gi, or furqan tum gul k liey ek dum mast karak gur wali chai lay k aao.
GJ: chai mere liey mangwa rhy ho tum ya khud k liey..
RA: Jan dono share Karen gay na, ek cup mei peenay say pyar barhay ga na.
YK: waisay hi overflow ho rha hai apko dono ka pyar aur kitna barhana hai ab...
GJ: yuku tumhain humain deekh k jealously ho rhi hai kiyà? Mujhe lagta hai tumhain bhi usay maaf kar dayna chaheay, please shadi kar lo woh buhat acha hai or tum say buhat pyar karta hai, teen saal say tumhari ha ka intezar Kar rha hai.