AS: gul Kahan ho Yar.
GJ: kiyà hua rahil kyun short kar rhy ho
AS: wah kiyà baat hai staring her without blinking.
GJ: aaisay Kiya deekh rhy ho tum.
AS: you are so beautiful ❤️❤️ tum par yeh orange saree buhat suit kar rhi hai , soch rha hun k roz roz tum aaisay hi qiyamat dhati rahi toh mei tumhari khubsorati mei kho dialogue bhool jaun ga saray k saray.
GJ: acha compliment hai par mujhe pata hai yeh tum sedha sedha mujh say flirt kar rhy ho.
AS: aray nahi gul mei serious hun Yar. Bus soch rha hun maa abhi k abhi tumhari picture send kar dun or kahun Kay yeh wahi hai jis nay DSP Anubhav k Sath Sath rahil ka bhi dil chura liya hai.
GJ: band karo yeh sab or Chalo bhi.
AS: tumhain kaisay samjhaun ab. Gul ruko.
********
Director: pehlay karishma or pushpa ji ka scene phir wahan say entry hogi Anubhav or haseena ki theek hai.
YK: ji sir. Sonali ji apko saray dialogue yad hain na.
SN: ha Sab yad hai mujhe. Toh ready
Director: action...
YK: Amma ap bhi Kahan deekh liya ap nay Ms ko bhaiya k Sath
SN: aray hum sach keh rhy hain Ms or ap kay bhaiya bhi yahi hain.
YK: bhak woh dono yahan kaisay aa saktay hain kahen ap nay pee wee toh nahi li hai Jo aaisi batein Kar rhi hain.
SN: nahi hum Kahan peetay hain.
Here yukti and sonali ji are busy in recording their scene, on side side rulki are waiting for their entry. Rahil fingers makes pattern on her bare back.
GJ: kiyà kar rhy ho rahil yar?
RA: kuch nahi.
GJ: toh hath hatao phir.
RA: mei Kahan kuch kar rha hun.
GJ: acha toh Bhoot hai koi mere peechay Jo yeh sab kar rha hai.
RA: ho sakta hai.
Gulki holds his fingers.
GJ: phir yeh kis ki ungaliyun hain
RA: pata nahi kis ki hain. Mere hath toh yahan hain dekho shows her his both hands.
GJ: toh phir yeh she turns and saw artificial hand with blood. She throws it and screaming..... And climbs on the near table.
Rahil starts laughing : gul dar gae .
GJ: shut up rahil tum buhat buray ho I hate you...
RA: but I love ....
GJ: but you love what????
RA: I love to tease you Jan. Ab neechay utro sab deekh rhy hain bad mei sab tumhara mazaq uraein gay.
GJ: mei nahi aa rhi.
RA: gul...
GJ: yahan aao.
RA: aa gaya ab bolo.
GJ: ghoom jao.
RA: ghoom gaya.
She climbs on her back.
GJ: ab lay Chalo mujhe wahan tak.
RA: gul utro buhat bhari ho tum.
GJ: jab Anubhav haseena ko lift kar sakta hai toh tum kyun nahi?