Rulki;

624 75 13
                                    

Mom: rahil tum or gulki itni subha subha room mei kiyà kar rhy ho.

RA: woh maa gul ko mei nay bulaya tha.

Mom: acha kiyà bula liya Chalo aajao dono aa k breakfast kar ko mujhe Maham say bhi baat karni hai.

RA: Maham aunty woh kab aaen Mumbai aaen wapis? Phir toh Kiran bhi aai hogi

Mom: dekha mei janti thi tumhain Kiran ka naam suntay hi tumharay chehray par yeh muskan aa jaey gi.

RA: ha Ammi pata hai kitnay din ho gay hain us say milay huay.

Mom: ha mei kaisay bhool sakti hun, mei achi tarha janti thi tum nay usay buhat miss kiyà hai itnay salon tak, janti ho gulki rahil or Kiran best friend thy or jab Kiran abroad gae toh is nay gham mei do din tak kuch nahi khaya tha.

GJ: acha itni achi dost hai woh apki rahil.

RA: humm buhat achi mere saray secret usay pata hain

GJ: really mujh say bhi zayda janti hai woh tumhain.

RA: yes of course gul tum say bhi zayda,  kyun k tumhain mere bachpan k secrets nahi pata hain na.

Mom: rahil Sahi keh rha hai gulki kiran or rahil nay kiyà mil k mujhe or Maham ko Kam tang kiyà hai kiyà? Jab bhi Maham mere ghar aati thi rahil or Kiran mil k mere makeup or jewellery boxes kharab kar daytay thy, or pochnay par ek dosray ko blame kartay thy.

RA: Ammi mujh say intezar nahi ho rha k kaisay mei us say mil aaun.

Mom: bus rahil 2-4 ghantay aur phir hum jaen gay na us say milnay. Or waisay bhi saood bhai nay apna Sara business Canada say Mumbai shift kar liya hai.

RA: sach mei hum jaen gay, gul tum bhi Kiran say mil k buhat khush hogi buhat achi hai woh, tumhain us say pehli bar mil k lagay ga hi nahi k pehli bar mil rhi ho sach mei buhat achi nature ki hai.

GJ: tum itni tareefain kar rhy ho toh milna toh paray ga hi. Aunty kiyà mei aaj ap dono k Sath chal sakti hun.

Mom: ha ha kyun nahi mei toh tumhain bolnay hi wali thi.

RA: toh phir done ho gaya tum bhi mere Sath Chalo gi.

************

At 4:00pm rahil , his mother and gulki reached a farmhouse which is beautifully decorated even it's look most beautiful and attractive in say light, they enters and Kiran welcome them, this farmhouse is reserved for them. Kiran hugged rahil first and kissed on his checks and he return kiss her, gulki becomes jealous after seeing them , then she hugs his mother and holds Rahil's arms , he puts his arms around Kiran's waist and  then she shows them way towards the hall where huge variety of gents suits , shoes , perfume, coat , belts and sunglasses were kept.

RA: yeh sab kiyà hai Kiran?

He surprised.

Kiran: rahil itnay dino bad milay ho mujhe laga k tumhari pasand badal na gae ho , toh Jo Jo cheezain mei nay socha tum par achi lagain hi sab lay liya, aakhir is khas din ko khas toh banana hi tha, aao idhar is mei say apni pasand ki shirt choose karo.

Mom: Kiran beta mujhe lagta hai yeh navy blue shirt rahil par zayda achi lagay gi ,kyun k yeh color tumhain pasand hai.

Kiran: wow aunty apko abhi tak yad hai.

Mom: of course beta kaisay bhool sakti hun, mujhe achi tarha yad hai jab bhi tum Maham k Sath mere ghar aati thi toh rahil ki wardrobe say yahi shirt nikal k pehanti thi.

RA: ha mom yeh toh waisi hi shirt hai.

Kiran: I am so happy k ap dono ko abhi tak sab yad hai.

RA: par mei wahi shirt lunga Jo gul ko pasand ho

 Rulki :Platonic pyar Where stories live. Discover now