Continue from previous.
BS (mobile 📱): gulki kàisi hain ab?
YK: pehlay say behtar hai abhi aunty or rahil un say milnay gay hain.
SN: mujhe bhi yukti say baat karni hai.
YK: Sonali ji bhi tumharay Sath hain Kiya?
BS: ha mei, priyanshu, or Ajay bhaiya sab Sonali ji k ghar par hain or gulki k liey paratna kar rhy hain k woh jald say jald theek ho jaey.
YK: Sonali ji say meri baat karwao.
SN ( sobbing): kaisa hai mera shararti bacha theek toh hai na woh, pata hai mei kitna dar gae thi usay deekh k. Pata nahi yeh sab kaisay ho gaya, lagta hai humari khushiyun ko kisi ki nazar lag gae hai.
YK: Sonali ji himmat say kam lyn. Chinta nahi karen ab ka shararti bacha pehlay say behtar hai, jab woh dono gulki say mil k aa jaen gay toh mei video call par ap sab ki un say baat karwa dungi. Or please kisi nay bhi gulki k samnay Rona nahi hai, mana k humaray emotions us k samnay control nahi hun gay par ap sab nay khud ko mazboot rakhna hoga. Aaisa pretend Karna hoga k zayda kuch nahi hua hai woh jaldi theek ho jaey gi.
SN: ha hum koshish karen gay.
YK: koshish nahi Sonali ji humain kar k dekhana hoga.
PS: yukti kiyà hum gulki say milnay aa saktay hain?
YK: abhi nahi pehlay usay thora aur better ho janay do. Or waisay bhi doctor nay humain hi us say milnay ki ijazat mushkil say di hai.
Ajay: koi baat nahi hum sab yahan dour baith k liay uski sehat or lambi umar k liey paratna kar lyn gay. Bus humain usay ek bar dikha do.
YK: ji mei video call karun gi.
Call ended....
RA: yukti tum ja k gulki say mil lo.
YK: ji
AJ: abhi toh woh normal behave kar rhi hai agar us nay tum say kuch bhi aaisi waisi baat ki toh tum usay samjhana zaroor.
YK: ji ap chinta mat karen. Mei us say mil k aati hun.
She goes inside and found gulki lying on bed and starting the ceiling.
YK: mana k mujhe say Meri best friend naraz hai, par aaisi bhi kiyà narazgi k meri taraf dekhna bhi pasand nahi hai usay.
Tears escape from gulki's eye, which she smartly hides from her.
GJ: aray mei kyun naraz honay lagi tum say. Tum kaisi ho tumhain zayda ghao toh nahi laga?
YK: nahi mei theek hun bus Sonali ji k pair thora sa Jala hai or bhavika k hath or thora say baal.
GJ: oh kaisay hain woh log ab?
YK: theek hai sab, abhi woh sab Sonali ji k ghar par tumhari sehatyabi ki duain kar rhy hain. Yeh lo baat karo un say doctors nay zayda rush laganay say mana kiyà hai yahan toh woh sab ghar par hi hain.
SN: kaisi hai meri bachai. Unka hansta hua chehrah murjha kyun gaya hai. Tum muskurao tum hanstay muskuratay or sab k Sath masti karti hui achi lagti ho.
GJ: mei kaafi behtar hun pehlay say or ap kaisi hain yuku bata rhi thi ap k pair bhi jal gay thy.
SN: ha bus mamoli sa hai 2-4 din mei theek ho jaey ga.
BS: ap humari fikar chorain bus apna khayal rakhain or ...
PS ( not let her complete her sentence) or jaldi say theek ho k wapis aa jaen hum dono mil k bhavika ko pareshan kiyà Karen gay or Ajay bhaiya Jo abhi hans rhy hain un k sath aaisa prank Karen gay k with hansna bhool jaen gay.