They are meeting after a long time after lockdown..
BS: hi gulki.
GJ: hi bhavika kaisi ho. Buhat din bad mil rhy hain hum , baqi sab Kahan hain.
BS: woh sab yukti k room mei hain .
GJ: toh chalo.
YK room:
GJ: hi guys...kaisay ho tum sab Yar , kitna miss kiyà tum sab ko mei nay, finally we are back.. phir say masti maza we will enjoy once again Yar.
YK: hi gulks hum sab theek hai tumhara hi intezar ho rha tha.
SN: wah kiyà baat hai aaj toh chehrah khila khila lag rha hai tumhara. Kahen pyar toh nahi ho gaya
GJ: Sonali ji quarantine mei ghar baithay baithay kaisay Kisi say pyar ho sakta hai.
BS: ho bhi sakta hai kyun yuks.
YK: ha kyun nahi yeh batao tumhari birthday walay din hum sab nay apko wish karnay k liay kitni calls ki kis k Sath busy thi k engage ja rha thi call?
PS: aunty ji say baat kar rhi hogi
YK: nahi aunty ko mei nay call ki thi par unhon nay Kaha woh khud kaafi dyar say gulki ka number try kar rhi hain par engage ja rha hai..
BS: oh toh kis say itni lambi batein ho rhi thi.
GJ: Yar tum sab k ilawa or Kaun ho sakta hai, sab ek hi samay par call karo gay toh engage toh jaey gi na call.
YK: or pooray 2 ghantay engage rhy gi? Sach batao Kaun tha kahen jiju toh nahi thy?
BS: ha ho sakta hai jabhi toh aunty ji ki calls ko bhi ignore kar rhi thi ap.
GJ: ji nahi, mei apnay room mei ja rhi hun bye..
SN: gulki ruko tum toh bura maan gae.
PS: sach mei bura lag gaya usay.
YK: bura nahi laga hai usay , bus woh batana nahi chahti k kis say baatein kar rhi thi. Dekha nahi kitni ghabra gae thi jab us say poocha.
BS: or blush bhi kar rhi thi.
SN: lagta hai koi toh aaya hai us ki life mei chupkay say. Rehnay do bad mei khud bata day gi.
RA: hi guys kaisay ho tum sab.
YK: hum sab theek hain. Or ap kaisay hain.
RA: first class or priyanshu kaisa chal rha hai sab.
PS: buhat barhiya bhai Jan.
RA: bhavika tum kaisi ho.
BS: buhat fit and fine..
RA: Sonali ji buhat din ho gay ap Kay hathon ka khana khaey huay aaj Kiya laen hain ap?
SN: mei kuch nahi lai aaj, woh aaj hum sab soch rhy hain kuch bahir say order Karen .
RA: waisay gulki Kahan hai? Usay birthday ki treat laytay hain, waisay bhi uski treat mujh par due hai.
PS: woh apnay room mei hai.
RA: oh acha. Chalo us say treat mangtay hain.
BS: koi faida nahi hai, woh apko treat day sakti hain humain nahi.
RA: kyun?
YK: kyun k woh abhi hum sab say naraz ho k apnay room mei gae hai.
RA: naraz toh hogi na. Us Kay birthday mei ap mei say kisi ki call nahi aai kitna wait Kar rhi thi woh ap sab ki call ka.
SN: hum nay call ki thi uska number hi busy tha.
YK: ek minute kiyà us nay apki call receive ki thi?