your special part-1

8.8K 166 37
                                    

Surprice chapter 1 hi introduction ang anih vang in chiar ngei nge ru o.... How give me desirous my adopted brother season 2 (side story Amuana× Carson main character)

S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel)

S-2 ( Your Special)main couple te  hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amuana & Carson)

S-3 (Bitter sweet)main couple te hi chu an in kar a midang lo tlak zeh an tum ve na a vang a problem awm ani thung. ( Lza& Nicolas)

In ngaihzawng na chung chang a buaina awmnthei leh Kan tawh thei tur ngaihtuah chung a ka ziah ani a. BL lover nilo tan pawh in hlawk pui ngei ka beisei


Your special part-1



A Room fai leh thiang hlim tak chhung a bathroom ah chuan samuela a chu a in bual sar sar a.....nipui lai anih a vang in hna thawh hawn hi chuan a thlan in a bual huh zui ṭhin ,nikhat ah vawi 3 in bual a ngaih chang te pawh a awm, contractor te vil tur in hmun hrang hrang a vak kual a,hnathawk te tih phur nan a thawh pui ve bawrh bawrh chang lah a tam, an Company hmanraw hman te an duh ang chiah hnathawk ten an lei em ,tih te a vil uluk ṭhin bawk a, contract pawh a hmu thei mawlh mawlh khawp mai, India ram ah na na chuan a ber te zing ami an ni chho tawh a, Northeast ah ngat phai chuan an ni aia contractor Company hlawhtling an awm lo ang, Mizoram chhung ah chuan ,sawrkar hna tih lo ah mimal Company belh tlak ber leh thawktu ngah ber an ni hial tawh a...mahse kum 4 liam ta a an lo suangtuah ang em em erawh chuan samuela leh denis chuan hun an hmang dun tam thei hauh lo ...

Mizoram lam ah samuela chuan a ṭul a piang a thawh angai a,delhi lam a an Company en kawl a ngaih a vang in denis chu Mizoram ah a awm tam thei lo, weekend ah chiah Mizoram lam a rawn haw thei a,chu pawh an Company a len chho telh telh a vang in weekend a haw theih loh chang pawh a nei fo....khawvel ani miau a,a hosa piang in an thawk nasa emaw tih mai tur ani....engmah thawk lo pawh a ,nuamsa deuh a awm thei tur an ni a mahse,an in kar min an hriat tam loh nan hna an thawh a ngai a,engmah tilo a awm dun reng thei an ni bik lo,an in thlahle ve em em ṭhin a, pawimawh fe anih loh chuan denisa pawn weekend chu samuela bul a hmang a duh ve ṭhin,hnathawk tam tak mak tih pawh a tling ṭhin hle nupui thlahle a haw ni dawn se nupui a la nei silo weekend a piang a haw ngei ngei tum ziah chu mak an tive ṭhin khawp mai a,zirtawp ah Mizoram lam ah haw in thawṭan zing lam ah Delhi ah bawk a let leh ṭhin,a thlawhna triket man ah hian sum hi a luang ral tir hnem tawh khawp mai,in hauh leh in tih lungawiloh deuh chang te pawh an nei zing ve khawp mai a,an awm hmun a in ang loh a vang in,an duh leh beisei zawng zawng an in hriat tawn sak thei tawh bik silo mahse an in hmangaihna leh an in rin tawn na a chhe ngailo a,kum 4 chhung khan han in ṭhen ve deuh zuai tih ang tak ngial pawh an nei hauh lo...nu remi chu a Doctor hna chawlhsan in a zin kual vel mai mai ṭhin a samu chu a mal ṭhin khawp mai a ṭhianpa Carson a in ah chuan a hruai lut ve deuh pawp a,an 2 chuan an cheng dun a ni deuh ber mahse carson chuan chhung te a neih ve tlat a vang in a riah pui reng hman biklo ,samu chu a khawhar ṭhin tak zet ...

Carson ve thung chu a bialpa Dominic a nen khan kum 2 liam ta khan an in ṭhen tawh a, Dominic a ṭhen hmasak a ni nghe nghe...

Flashback

2 Year ago

Carson pov- i sawi ka hre thiam in ṭhen i duh chuan chhuan lam siam kual duah a ngailo...

Dominic pov- en teh nupui neih hi ka duh dan ani bik lo ania..mahse maw carson nangmah pawh hi in en let ve chhin la..nang hian min hmangaih ve tak tak ngailo... Amuana i theih ngilh theih nan chauh min kawp a...ka tan hian a hre awm ve sin..

YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)Where stories live. Discover now