YOUR SPECIAL PART 11Margareti pov- i ṭha em ethan bawihte...na lai i nei em....i ril a ṭam em....enge maw tal han sawi teh ..
Carson pov- Nu margaret ethan chu a ṭha em....???
Margareti pov-bawiha enge i sawi awm zia..i ṭha em?? Ethan bawiha...a thuak lam a chianglo em ni ang pa a...//mang ang tak a tih pah chuan pu jonya-a chu a han melh a...bawihte min hria em...
Carson pov- Nu margaret ka ṭha lawm Ethan ka nilo... Carsona lawm ka nih a..ethan kha a ṭha em??....//thil a hre chhuak thut..a ngaihtuah na chu a fim chho ṭan zel a...Amuana kha... kar leh a haw tur khan ka in tiam tak sin,ka biak angai ni...
Margareti pov-bawiha Enge awmzia...
Carson pov- Amuana ka biak angai a thin rim tawh ngawt ang, vawiin nileng in ka be si lo....i phone min hman tir thei ngem...min hau nasa dawn lutuk...
Pu jonya-a pov- vawin hi date ***//02/20** ania bawih a..i exident na kha thla 3 ngawt a liam tawh ani...kum thar lai kan chuang kai tawh a...comma in thla 3 ngawt i awm tawh ani....
Carson pov- Amuana tah a awm ve em??
Margareti pov- tu Amuana nge i sawi hi kan hrelo reng reng ...nang hi carson chu ini tak tak amaw...//tih pah in a kawr hnung lam chu a hlim sak mawp mawp a...nu na na chuan an fa an lak hran dawn khan an danglam na nasa tak in a zawng a..ethan chuan a hnung zang ah hian pangtichawr te reuh te a nei a...khuavang ang deuh hian a dum kal ani...chu pang ti chawr a lo awm hauhloh avang chuan a thawk hawk hawk a...a mittui a luang zawih zawih mai... carson chu a kuah vawng vawng a...//ka fapa ..Ka fapa carsona ngei ani pa a.../a ṭap hlawp hlawp a...
Carson pov- enge thil awm zia..thla 3 ngawt ta ka awm tawh si chuan tinge Amuana chu a rawn kal loh ..tinge ethan maw chu min tih vek a..ethan chung ah thil ṭha lo a thleng em ni.
Margareti pov- thleng lo bawihte ethan chu a ṭha e...
Carson pov- ka van lawm tak em....
Pu jonya-a pov- nui in be lawk teh ang....lo mu hahdam rawh Carson bawiha...
Carsona room chu an chhuah san a... carson chu a chau em a ,amu hil zui leh mai a...
Pu jonya-a pov- Tun ah hian ethan hi... carsona hming hmang in Mizoram ah a awm mek ani mai thei....a bialpa marka mi bum hmang tak nen khan....
Pi margareti pov- ti nge he tia a tih le....ethan chu kan biak a ngai ani....
_____
Amuana pov- ka note Ka towel ka keng lut lo ania..ruak in ka rawn chhuak mai dawn....
Ethan pov- mawl viau suh o....ka rawn pe ang che..!!
Amuana pov- i hmu vek tawh tho a ,a pawi ami...///a ti lang lang a..
Ethana pov-///towel chu a va pe a.../// bathroom kawngka bul ah chuan alo nghak a..//Amuan eng tin nge pawisa kha in tih tak ..
Amuana pov- keima mimal pawisa in ka hmawh khat a... ngaihtuah tawh suh a ho lutuk
Ethan pov- i mimal pawisa lah kha kalo la chhuak ṭeuh tawh bawk sia...
Amuana pov- i bialpa hi ka hosak zia i hre lo ami...kha lo pawh account dang ka nei ṭeuh a lawm...pawisa vang mai mai ,in thlahrun a ngailo ...mahse engmah kalak ah zep nei tawh suh ang che...
Ethan pov-ummm in bual zo vat rawh...ka lo nghak che nia...
Amuana pov- Ka in bual ṭan dawn chauh i ke a kham vek ang...lo va mu mai mai rawh..
Ethan pov- In bual ṭan dawn chauh si nge..ruak in ka awm te i tih vel..
Amuana pov- Ka in hlip lawk vek a lawm..
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
RomanceDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...