Your Special part -2
Lza pov- chutia Amuana te nen contract in sign dawn chuan tun weekend chu hmang ho ila...
Denisa pov- ka lo ngaihtuah dan chiah ani....
Samuela pov- Amuan an hnamdang nula nupui a nei tih hi thudik ani em lawmzual...???
Lza pov- kan in be ngai vak biklo..mahse a rawn haw hlim kha chuan ka va leng a...chu tiang nupui a rawn hawn awm pawh ka hrelo...thu thang mai mai niang...anih chuan tun weekend chu o...kan vai in kal vek ang u..
Carson pov-ka kal ve thei lo ang... weekend hi ka dawr ka in hralh ṭhat theih ve ni ber ania... weekend chhung zawng ka khar te chuan ,ka hlawk lo vek dawn a sin....
Samuela pov- carsona a tel dawn loh chuan keipoh ka peih bik lo...
Denisa pov- weekend chhung a i thil hralh tur man ang hu chu ulawma nen hian kan lei sak ang che...i tel lo chuan ka naute hi a kal duh dawn silo a
Lza pov- nia kan lei sak ang che carson kan vai in kal ang u.... Amuana pawh i hmu ve chak tawh lo mi....a ngaih awm tawh lawm le....
Carson pov- umm nia ..kan tum dawn nia///**enge maw ka hmuh hreh ringawt ang le,hmuh hreh chhan tur ka nei lo re re a ho emai***//
Skip..
Dew pov- Amuan i ṭhianpa te an rawn leng..
Amuana pov- u lawm nang a law!!! Lo leng la...rawn leng na hun pawh ka nei thei lo...kan in a in hnaih teh reng nen...
Lza pov-a poilo....hei bawihte pate amuana nih hi chibai ti rawh le...
Jeremy pov-chibai pate amuan...
Amuana pov- chibai...a van lian tawh a chhun hle mai che a...nangmah ang chiah chiah...ka lo pawm ang che chu naua...//Jeremy chu a pawm a ,an in chheih reng a,an in pawm hlu hlu reng mai.... Jeremy pawn a ngai na khawp mai,Dew-i pawn tiang khawp a Amuana hlim hmel hi a la hmu ngai miah lo.....
Dew pov-///**tiang khawp hian nopang a ngai na sia tinge note neih hi a duh miah lo le...a fa chu hrinsak ila kan in neih thei ni mai tur ***A ti rilru neuh neuh a..//..
Lza pov-hi Lawmzuala ka nia .. Amuana bialnu em ni i nih...???
Dew pov- hi dew tanawat ka nia.. Bangkok Thailand a awm kan nia, Amuana nen hian US a kan hnathawhna a in ang a..
Lza pov- ummm Thailand mi maw ....in in kawp na rei tawh em???
Dew pov- thla 3 vel ...ka chhungte phal na kan lak theih ve leh kan in neih ang...
Lza pov-i chhung ten an rem tih pui lo che a ni maw a van zia lo ve ..
Amuana pov- ulawm weekend a picnic tih vel kha ,denis khan a rawn sawi a...khawi ah nge kal in rilruk deuh....denisa te nen contract kan sign fel hman tawh dawn tho a... hna ṭan hma in hun awl chu kan nei tam ve viau ang...
Lza pov- picnic spot tam tak a awm lawm ... swimmingpool awm na ni thei se....khua a lum si a....
Amuana pov- park vel ah kal ila ni mai lawm ....Dew ...tun weekend chu kan picnic dawn nih chu....
Dew pov- tak tak ka van phur tawh tak...mahse kan bazar dawn kha...
Amuana pov- weekend leh pek ah ni mai lawm ..a hman hmawh thlak chuanglo a...i phur tawh viau lo maw...ka ṭhiante nen a nia...nuam i ti ngawt ang...anih u lawm tu tu nge kal tur kan nih reng reng denisa te nen kan 3 chiah in mi??
Lza pov- Kei ,denisa , samuela pawh...
Amuana pov- awhaw Lalrinchhana kan theih nghil chu....hmela mai mai chu a dam em denisa nen khan an la ni tluang zel ang ti raw.....
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
Любовные романыDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...