Part 07

1K 104 97
                                    

Your Special part-07

Pi thani pov- in siam vat rawh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pi thani pov- in siam vat rawh ...mu rei lutuk mai...

Nicolas pov- Ka nu i fapa hian mut ka kham lo ani...//a ti dam duam a..

Pi thani pov- khang lang a..Tho raw!!!a mak em em lutuk mai ... Vawin a ṭang in school i kal leh an phal dawn anih chu..in sir lawma zar ah...tho la in siam vat rawh...

Nicolas pov- Nu ka khua a sik in ka hria.....

Pi thani pov- dawt sawi lo mai tehh ...pawn a khu in sir lawm an a nghak che nia...///nico chu a in perh tho chiang ngang mai..

Nicolas pov-tinge!!!???

Pi thani pov- in siam la zuk chhuk vat rawh... Lawmzuala hi chu a fel ngawt mai, a pi hi a chhun a...//a ti chhuak zui nuah nuah a....

Nicolas pov- hman ni lawk ah jail tang ka chhuak ve chauh a... school a ṭang in min hnawt chhuak a maw tia...ka lo lawm hman teh lul nen...///ti pah in a puan sin chu a kuah hlun a,a ke in a khawkherh rem sauh sauh a...a in let tual tual a,a tho chhuak paih lo chu mut thilh ṭhat leh a tum a..a ham bui bui mai.....

Lza pov- nico chu a rawn tho paih lo mi... school kal hram se a ṭha sin... assignmate leh attendents vel pawh midang ai in a ti chhia a.. a mah nen principal biak ka duh teh lul nen...a exam thei lo mai ang tih a hlauh awm..

Pi thani pov- in rawn kal buai ve si a,he nau luhlul lutuk hi chu khawngaih tlak pawh hi a ni thlawt lo...Ka va kai tho nawn leh ange...

Lza pov- pi than kei man ka va kai tho ange../LZA chu nico room lam ah a lut phei a...nico chu kawr engmah pawh ha lo in boxer par tawi te chuah ha in a lo mu a, a puan sin chu a lo kuah hlu hlu mai...a boxer pawh a tawm hlim chho nuai mai...a lo muhil fel hman leh der tawh chu ni in....Lza chuan Nicolasa puan kuah lai chu a zuk pawh thlak sak pawp a....

Lza pov- Tho rawh Nicolas

Nicolas pov- ///a rawn meng sur sur a,Lza a hmu chiah chu ,a ṭhu chhuak hlaw mai,a khum sir a,a t-sirt dah chu a ha nghal bawrh bawrh a,a zahpui ber erawh a boxer par hak kher kher chu ani../ Nge ka room ah i rawn tih ....

Lza pov- six pack i nei lo mi?ka hmuh i va hlau ve..ha ha..tho rawh leh, school kal tur in ka rawn sawm che nih hi.//tih dam thlap pah in a nuih var var a,khum bul a dawh kan ah chuan in kuangkuah than in a lo ṭhu a...

Nicolas pov- six pack te chu ka nei chiang khawp e...va chhuak rawh ka lo in siam ang...

Lza pov- ti khan in siam rawh ka lo veng ang che...tukverh a ṭang te hian i lo tlan chhuak daih palh ang

Nicolas pov- chhuak rawh..anih loh chuan ka in thlak thei lo.// A puan sin chuan a boxer mawlh chu a khuh ṭut ṭut reng a,lza chu a nui suk ringawt,a che chang duh hauh lo a///six pack ka neih loh chu i ring tak tak ani maw...//a ti vin hlak a..

YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)Where stories live. Discover now