PART 3

1.2K 118 57
                                    

Your Special part-03


Remruata pov- sir lawm..ka pum a nuam lo deuh a bathroom ah min hruai thei a ngem le...

Mipa ṭhenkhat chu a hnung deuh ah an lo in hrilh ru su su a.

Reubena pov- bathroom ah camera kan kam vek ..a kiss thut dawn a,

Xxx3 boy pov-an hnawt chhuak ange..

Reubena pov-enge pawi..aman a ngam phawt a hnu,bak ah sir lawma hian a sawi chhuah sak duh teuh lo..a fel emai..//thawm a ri hluai a..//Khawnge i kal dawn Nicolas...

Nicolas pov-ka chak tir ringawt dawn lo...mai mai sala...

Reubena pov-tih pawh i tih ve ngam loh kha ,lo nghak ve mai mai teh...//a khi suk a... Nicolas chu bathroom lam ah a tlan dawr dawr....

Lza pov- tikhan nangmah in i lut thei tawh ngem??tan kalo nghak ang che...

Remruata pov- min hruai lut thei ngem le...

Lza pov- bathroom a zim sia..i kal thei thlawt lo ami???///remruata chuan a pum na tih hmel deuh a dawm chung chuan a lu a bu nghat a....a ner nawng nawng bawk....luh pui mai a tum a...

Nicolas pov- sir lawm!!!//a rawn ti lauh a... Remruata a chuan bathroom kawngka chu a hawng a....lza chu a kai lut nghal deuh pawp a... Nicolas pawn a zui lut ve nghal.... Lawmzuala chu a ham haih tak zet.. Remruat an a kaih na chu a va phel sak deuh sawk a.. bathroom te reuh te a ṭang chuan Lza chu a nam chhuak deuh pawp....

Remruata pov- enge lal Nicolas i phakar lutuk i tih ve ngam loh chuan nge ka ti tur min lo dang a...///a ti vin hlak a...a hnek zui nghal pawp bawk... Nicolas pawn a hnek zui ve nghal a.... bathroom pawn ah chuan an in bawh chhuak zui deuh pawp ani ber an in hnek tawn chawrh chawr bawk a...lza chuan bathroom chhung a phone camera in on a lo awm chu a va hmu a...

Lza pov- Hei tu phone zawk nge...!!!//a ti vin ṭhat a... Lawmzuala a vin ve ngai silo a...a bul a tharum tak meuh a in hnek tawn mawlh mawlh te chu an tawp chawt....a hlauh na chuan an hmulthi a ti ding sua ani ber....///enge in tum chiah a..nang ni hian... Lalremruat enge tih i tum.... phone hi tu ta nge...!????

Nicolas leh remruata chuan keimah an ti rual ṭhat a....

Lza pov- mai mai cheu hian... principal ka hrilh in duh loh chuan tu ta zawk nge sawi vat rawh u.....

Nicolas pov-keimah....///Dik tak chuan Reubena phone daih ani... remruata chu a ngawi dak tawh a..

Remruata pov- Nicolasa phone anih kha....///lza mit meng chu a rum al al khawp mai....///

Lza pov-tun ṭhum chu ka ngaidam mai ang cheu...!!!!!///phone a video chu a delete a.... phone chu Nicolasa a pe let a..///chuan Nicolas Tlai school ban ah min lo nghak ang che,ka rual in i haw ang..

Nicolas pov- ti ringawt maw!!!?

Remruata pov- Nicolasa rawn nghawk zo pah chuan ///sawi buai lo in "âw" ti mai rawh!!! principal a hrilh a nge!!!

Nicolas pov-//*** principal hrilh hlau leh tur tho te chu nge kha tiang a i tih re re ni****//aw le sir...ka lo nghak ang che....

Lza pov- kal ru..///an kal nghal sawk sawk a....


____tlai dar 3 pm...

Lza pov- rawn lut rawh le ..!!! Nicolas///Nicolas chu tum bua leh paihlo zet chuan a lut hna hna a...a ṭhian te lah chuan fuck sign an rawn hmuh nghek nghek, Reubena chuan zei zir in ,"""i sawi chuan,i nghawng ka tan ang"" a rawn ti rum ul a..... Nicolas chu a ṭi dêk mai...////han sawifiah teh le, bathroom a in thil tih tum kha...

YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)Where stories live. Discover now