Your Special part-4
Denis pov- Lydia,tun kar ah kan contract hmasa kha kan zo hman a ngem...delhi kal leh chu ka ngai dawn em??
Lydia pov-ngailo ang sir..tun kar ah an zo hman tawh dawn a..kar leh lam ah..hnathawk ho zanriah ei pui tur in..i kal chuan a tawk mai ang..hei sir ka nu in,in hotupa tan keng sak rawh min tia..chhangban anih hi...ei chhin rawh...
Denisa pov-chhun thil ei tur a chhuah a ngai lo ni mai lawm ,ka lawm e..chhun thil ei tur in i chhuak dawn nage..??
Lydia pov-ka ei tawh a....//denis chuan chhang chu a ei a...///mizo chhâng i ei ngai lo ngawt ang...
Denisa pov-a tui dan a van dang lam tak em...a tui lutuk....nia..ei khat khawp mai...
Lydia pov-nupui neih vat i ngai anih kha..
Denisa pov- ha ha..nia ti raw... Samuela awm tho a..
Lydia pov- awi i ti awm ang lo thei e sir hi..mah ni unaupa te...in cheng dun reng thei dawn hlei nem..nakin ah nupui te a la neih san che nga...enkawl tu i la mamawh dawn chauh sin....mahse samuela hi chuan U nih a tlin ngawt mai....a enkawl ṭha tak zet che...
Denisa pov- ha ha...//***u nih chauh a tlin hlei nem****//a khi vur vur a, khum lam thil daih ani lo dream ni!!?a ngaihtuahna herh zet vang chuan a lâi puh puh ringawt a...
Lydia pov- sir enge i ngaih tuah vung vung a....//denis chu a harh chhuak zawk a...
Denisa pov- en teh..lydia t - shirt pan deuh taksa lang tlang vek thei ang kha i hria em...mawngkhu chang chang ang chi kha...
Lydia pov- Sexyshirt maw???
Denisa pov- lo chah teh o,a size tur ka rawn thawn ang che.....//a ti nui suk a...a ngaihtuah na chu a hur khawp mai....
Lydia pov-umm le!!//a chil a lem dawk ringawt...a lu thak lo pui tuai pah chuan a chhuak nul nul a... chutiang kawr tinge a chah duh chhan le...a chah chhan tur a ngaihtuah nasa lutuk chu a kawngka nilo ah a in su deuh pawp ringawt...denisa lah chu a ngaihtuah na sexy zet vang chuan a khi vur vur reng a....
Xxpov-en teu Denisa office ah hian lydia hi a lut rei thei ti rawh u...
X2pov- awi chhang te a keng sak a nia vawin pawn..
X3 pov- an in ngaizawng ani lo maw...
X2 pov- sawi neuh neuh a awm ṭan tawh ania..an 2 chiah hian an in zui deuh chawt bawk sia..
Xx pov- awi ani ang tlang val zawnglai in..lydia te ang secretary hmelṭha deuh a chhawr kher chhan tur dang hi a awm chuang ami..mi sawi ruk dan phai chuan president Denisa ngaihzawng nghet deuh an tih hi Lydia hi ani an ti sin...
Xx3 pov-thil in va hre thei bik..ka thik e kei chu...mahse lydia te chu a thiamna a sang em a...a mah fel bawk sia..
Xx pov-chuvang tak chuan lawm.. president denisa ngaihzawng anih duh hmel zual sawt...
Lydia pov-awi awi hna ah rilru pe ru...Thu thang awih awmloh lutuk vang hian phun sur sur reng suh u...kan in ngaizawng chhete lo ...
X2 pov- I zep ani lo maw...
Lydia pov- zep tur te hi awm se la ka lawm khawp ang...ani ang... president hosa lutuk in kei ang secretary mai mai min ngaihzawng duh in ring ami...ani te chuan pian leh hmel leh...nung châng ah pawh kan za vai khum larh tur a zawng vang a lawm a la single...
X3 pov-nia president hi chu a mit a sang anih ka ring... ngaihzawng a nei ngailo emai...mahse Nang poh enge i ṭhat loh na chuan...
Lydia pov-mah ni phutawk hi melh tur...
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
RomanceDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...