YOUR SPECIAL PART 12
Carson chuan an in biakna chu a lo hre ru kiau a...mark chuan a la muhil reng emaw a ti ani....dakas chu eng hmun nge tih a hre chiang...A unaupa chu a rin ang ngawt alo ni lo,chutiang khawp a mahni hma sial chu alo ni tih a hre thiam ta...a rilru a mang ang tak zet tawh a...dakas ah a lut anih chuan a chhuak thei tawh dawn lo tih a hre chiang si,rei deuh tak an tlan hnu chuan dakas thlen hma restaurant ah chuan mark chu a chawl a...van neih thlak tak in carson chuan a kut hnung suih na chu a phel thawl thei hram a...a mit tuam na leh ,a hmui pawh a phelh mawlh mawlh a..mi an lun luai luai hle mai dakas nawhchizuar ho dawr tu mi chu.... carson lu chu a hai chhulh a....pan lam tur pawh a hrelo..dakas chu a hming hre mahse... Khawi hmun a awm nge ,tih leh khawi lai ah nge a awm tih pawh a in hrelo....car a ṭang chuan chhuk in mipui vah vel nuai nuai na kar ah chuan pan lam tur hrelo in a kal chhat chhat a....hla deuh a thlen hnu chuan....a lu hai chu a tlu pawp mai....a khawhmuh a fiah lo ruai a....nikhua a hrelo zui leh nghal a....a hmel hriat pawh nilo tunge tih pawh hre hauh lo tu chuan a en kawl a....mahse carsona chu kar 1 chhung teh meuh nikhaw hrelo in a awm leh tawh....
Doctor te chuan Carson an lung lam ah hliam nasa tak a nei tih an hre zui a,a exident tawh vang khan ani.....a lung chu a chhiat nasat em avang in...thlak a ngai dawn ani..chu tih lai mek in pi margareti te nupa chuan carsona chu an lo zawng ve zel a...mahse an hmu thei silo...Pi margareti chu a nat na vang in a boral ta hial a...a boral dawn chuan a pasal bul ah...a fapa carsona chu zawng hmu a..a nihna ethan in a laksak tawh chu pe let tur a..pui tur in a ngen bawk..pu jonya-a chuan a nupui hmangaih em em lak ah chuan thu a tiam ta a... carson bo a ṭang in kar 2 lai a liam leh ta...pu jonya-a pawn a nupui duh ang in kar 1 chhung chu carson chu a zawng leh tawh a...mahse canada khawpui hi a zau si a..a hmu thei mai biklo..mahse beidawn san a tum lo...a nupui in a ngenna hnuhnung ber tih sak chu a tum tlat ani....
Carson chu thih ngam in a na mek a..a lung natna chuan a taksa a ti chhe tual tual bawk....a mah lo en kawl tu lah chu mi hosa tak ani bik bawk silo...a theih ang ang in lung thlakna tur te chu a zawn sak ve a..mahse a ni mi harsa ve te tan chuan hmuh sak mai a harsa ati...____
Amuana pov- I duh ang in ka number chu ka thlak a...
Ethan pov-a ṭha i van fel tak...
Amuana pov- i hmel a va dawl dang ve ..
Ethan pov- ka ṭha e..amuan...zan in chu mu hma ang o ,ka taksa a chau deuh a....
Amuana pov- ti nge Lalmalsawm nang hi in ah i haw khat em em a..ka ngai lutuk tho che a , mahse,in ah haw loh phah nan min hmang reng hi ka duh miah lo....//ethan phone chu a ri a..
Ethan pov- kan chhang lawk o .. amuan
Amuana pov- ti khan chhang ve mai la...
Ethan pov- a pawimawh lutuk a...
Amuana pov- ka hriatloh a phone hman hi i ching mah mah ni...ka lungawi vak lo ania..ti khan be rawh ...
Ethan pov- 💭eng tin nge ka tih ang...mark ani sia....💭💭// Kar 2 chhung khan mark pawh hian carsona chu a zawng ve reng zel tho a..mahse a hmu thei biklo....ethan hi chinchang a rawn hrilh ṭhin a..hei vang hian ethan rilru hi a hah thei khawp mai... carson chu Mizorama ah hian eng tin tin mawni a rawn let thut mai ang tih a hlau a...kar 2 chhung chu thil pawh a ei mumal theilo...a taksa pawh a chakloh phah vek hial ani...
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
RomanceDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...