Your Special part 5
(Chhiar rei a ngai dawn teh ania.. word 10000,hun thawl neih ve deuh angai ang,chhiar tluan paih lo pawh in awm nawk in ka ring...a boring si😂)
Amuana pov- i rawn thleng maw khawi file chu!!!//a lo ti chang nghal fak a... carson chuan dawh kan ah chuan file chu a dah a....
Carson pov- vawin ami tur ami...tinge i hman hmawh em em a...en teh Amuan haw leh nghal ka ngai ani...
Amuana pov- president zawk .
Carson pov-aw nih president ka nau amah chiah in ka kal san a ka nu leh kapa hospital ah an awm ve ve bawk sia..ka ngaihtuah tak zet...ka rilru hi a nuam thei miah lo leh nghal a...
Amuana pov- tinge i nau chu i ngaihtuah em em a...a len ve tawh em kha... pakhat zawk kum 17 vel bawr ania,pakhat lah kum 14 vel ani tawh bawk a nga..mahni a awm ngam lo rual an nia mi...
Carson pov- chutiang anilo..ka nau hian hun harsa tak a tawng mek ani...vawin chiah khawngaih tak in amuan....ahh president
Amuana pov- anih haw leh mai rawh...ka lo thlah ang che...
Carson pov- meeting in nei dawn lo mi ????file kha i duh hmanhmawh ropui sia
Amuana pov- naktuk ami tur daih anih hi...ka lung i ti awilo ve reng reng a..ka sual ka chhuah anih kha...tih tur em em ka nei vak tawhlo
Carson pov- thlah ka ngailo...taxi ka la mai ang.📱 hellow tunge...
📲Carsona nu pi zoi pov- mambawih I nau hi ,i nau hi ....///a ṭap hawm hawm mai ..
Carson pov- khawnge i awm damdawiin ah i awm ani lawm ni...tinge ka nau chu...
Pi zoi pov- min min rawn phone a......//a ṭap zui hawm hawm a... carson chuan sawitur pawh a hre ber lo ,a bing mup mai...
Carson pov-tu ka nua...nu tinge a...
Pi zoi chu midang chuan phone an rawn lak sak a...
Xx pov- ngaihtlak chu a hreawm viau anga mahse...I nau remruata hian a ma nuna a ti tawp a lo tum a.. damdawiin kan pan pui mek..a thaw pawh kan hmuh tawh lo....///carsona chuan engmah reng a sawi zawm thei tawh lo,a tha chu rawn zawi vek in a tlu pawp mai Amuana chuan chhuah tum in a kawr chung chu a la vel mek a.. Carsona tlu chu a va pan vat ,a hlau thawng tak zet ani...
Amuana pov- Lalmalsawm.... carson.... Security Security...lo lut vat teu....
Carson chu an buai pui nghal lia lia a, Amuana chuan thil awm zia hre tur in in , carson chhungte lam chu a be vat a..Anau remruata a call phawt a ,a lak theih loh a vang in carson nu a call leh a.... thil thleng chu a hre ta....A in thiamloh tak zet...A nau a ngaihtuah em em lai te khan a lo hrethiam lo a...ṭul loh deuh a, carsona hna rawn kal lo chu a kal luih tir a...zan lam a carsona text pawh a seen sak duh miah lo kha nia ,a tuk a hna a kal theih loh tur thu a rawn hrilh lawk vek tho si a...ti nge... carsona tan hian a hnawksak em em reng mai le...a mah tina tu hi ani reng mai zawng anih hi.
___ 3 days laters.
Samuela pov- Carson ...tia awm reng hi a ṭha lo nia...//anua bul ah a bawk nguai reng mai hei ani 3 haw lohna ani tawh,a nau chu a nuna chhan hman ni mahse tun tleng in a la harh lo.. carsona chuan chaw engmah a ei ngai lo...a tan a anau in a thuzia chu vawi 100 tam tak chhiar nawn in ,a rilru na chu a zual zel a... samuela pawh in a ṭhianpa chu a hawsan ngai bik hauh lo a... samuela ber a haw ngai bik miau loh a vang chuan,Denisa a kang kai ve lo thei lo a.. LZA, Nicolas leh Amuana pawh.... Damdawiin ah hian zan 3 ngawt an awm tawh hlawm tih na anih chu...
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
RomanceDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...