Exam zawh lawm nan ka rawn ti thui hluai e
🤗 chuan tun part hi reader min Support ṭha em em tuMina_chimonac. Leh loveldksj.
Leh. HmingiThani tan ka hlan hnap e...YOUR SPECIAL PART 08
Nicolas pov- sir lawm a...
Remruata pov- enga///ring fahrana tih pah chuan a tho hluai a...
Nicolas pov -ka ngaihtuah reng a,tun ah phai chuan a bul a awm a piang ka thik ,a ni tel hian ka ka ngaihtuah na a luah thuk tual tual a,ka tawp thei tawh lo,ka â vek tawh,ka kanza zuk vang aniang te ka tia kar 3 chhung ka nghei tawh a reh thei chuanglo,....
Remruata pov- mahse sir lawma te chu...//a ti hman chauh a..
Nicolas pov- ka hria pa ani tawh a,fa pawh a nei tawh tih te chu,din hmun leh kawng engkim ah pawh ka phu lo a..ka duh tur anilo tih ka hria mahse...ka thaw a ti ip pik lutuk...ka duh miau bawk sia ni....//a ti vin hluk hluk a...a zak lutuk chu a beng leh hmai vel pawh a sen ṭawn ṭawn mai..
Remruata pov- ai ka sawi tum zawk chu, Straigt a ni ve tho awm sia..a van buai thlak dawn tak ka lo ti...bak ah bialnu a nei a..tun ah pawh.. i chance a chhe e!!! Chu lo ah a nau ang in a la en zui che...//a nui huk huk a...a ṭhianpa rilru hah ve lai lai in,nuih sawh zet chuan/// In len lai a rual lo ropui si...😂 Nang chu Evil boy i nia ani lah Angil ang mai a ,nun nem leh hmelṭha ...Bialnu a la nei zui ....//boruak tih zang khai tum tak leh nico zak lutuk tih reh tum tak chuan a nuih sawh lui nghek nghek a...a malpui beng meuh in zuk nuih sawh a mawle...nico chuan rum zet in a lo melh khui khui ...nico chu a nuih ve duh tlat loh a vang chuan remruata nui der pawh chu a tawp ve leh nghal deuh mai a....
Nicolas pov- A bialnu kha kidnap a hmu tawh lo tur a,vau mai te hi ka duh tawh ani....ka kut hi kha nu thisen chhuah chak khan a za zek zek mai....//a ti leh nghut a...
Remruata pov- em em a che, zep loh chuan sir lawma chuan engti kawng mah in a duh let ve theih na chance che a awmlo.... A duh zawng mi reng reng te hi ngaihtuah la..a nupui hmasa pawh mi zâi dam lutuk a nia..tun a ,a bialnu pawh ani leh tho a...a ma mize milpui zel a lawm a duh... bisexual pawh lo ni thut se...a duhzawng chi ini chuanglo ang...Chu ai chuan in sual te hi sim la...fel deuh in awm la hmeichhe ho te hi chhei ve deuh ṭhin la.bialnu te hi han nei ve chhin la..sir lawma i duhna chu a reh vat mai ang...
Nicolas pov- bialnu ka nei paih lo a lawm...bak ah tuman min duhlo
Remruata pov- bord exam hi han pass phawt mai ila...exam chhung in hmeichhe ho nangmah star tu kan zawng dawn nia.. hmeichhia nangmah ang a bad boy deuh duh tlat hi an awm ve nia...lungai suh kar khat chhung in ,bialnu chu ka zawn hmuh sak ang che..exam chhung in han in kawp ve chhin ula...chu ta i rilru ila thlak theih loh chuan , sir lawma chu i bitum leh chauh dawn nia..ṭha em???
Nicolas pov- bialnu chu tun ah ka duh...kan class hmeichhe ho namber zawng zawng minlo pe teh...mi bame te chu ka hnehsawh zawng tak a lawm...
Remruata pov- exam zawh ah le..
Nicolas pov- tun ah ka duh....ka zir lai an ti buai phah lo ..ka zir hnem tawh lutuk ...min pe ringawt rawh ....
Remruata pov- exam lai a..sir lawma hmuh a bialnu hruai kual vel i duh vang mai mai anih kha ..ka hre thiam vek....a thik eih chuanglo ang.....bialnu pangai nei rawh ..sir lawma thik a tan ringawt nilo ....
Nicolas pov- min pe ringawt rawh ...a enge maw tal ah a lo thawk ve mai thei a sin.....khawi khawi vat vat....
Remruata pov- tettut zel che hian....kha //a phone a pe a//i duh duh number kha in thawn rawh ka ngah vak biklo.. Nicolas chuan hmeichhe number chu ain thawn mawlh mawlh a.../// En teh ka lo ngaihtuah mai mai a ka ṭhian...
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
RomanceDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...