PART 09

932 92 86
                                    

Your Special PART 09🔞

Min support ṭha em em tu.....
jeon_ara127 tan ka hlan leh hnap e..

3 days laters tlai dar 3

Denisa pov- Enge ilo siam a,a van rim tui../samu chuan ngai thla lo tak chuan a lo tum khum hmuk a...ni3 kal ta chhung khan han in biak ṭhat hliau hliau pawh hi an la nei miah lo ani Denisa chu a thaw hak a...//Naktuk i test Result chhuah ni ania...kan va lam dun dawn nia...

Samuela pov- ka hre reng//a ti hluk a... Denisa chuan samua kawng ah chuan a va kuah nghal zat ...

Denisa pov- mi â ah ka ngaih vang che anilo ania o meyow..

Samuela pov- nilo //denisa kuah na ṭang chuan a chhuak a..// Mi â ka nia psychiatrist pan pui ngai hial khawp a mi â ka ni...en rawh kha mi ni a ,min kaih luih na ka ban rek duk pawh a la reh lo///a ti vin hlur a...in chung lam ah a chhoh san daih...samu lah hi a na sam ve bawk si a..an in pawt lui nasa em a,a ban vel chu a duk ve raih tak tak ani...

Denisa pov- 💭Kan awm dan hi ka van ning tawh tak em!! Tinge hman ang khan kan awm thei tak miahlo le...ka meyow hi mi dang daih a ang tawh tak zet ani💭💭** //beidawng ve rilru tawh tak chuan a ti rilru neuh neuh a,a nihna tak ah chuan samu hi a ning ve ṭan deuh hlek tawh ani,a mize ninawm tak hi a dawh theihna hian a tlin tawh vak biklo ..mahse a tawpnan tiin tun thleng chuan a la ngaidam nawn leh zel zawng anih hi...a hmangaih em a tin ni...

Zan dar 9

Denisa pov- i mu hil tawh mi...///samu chu a lo muhil bam a...a tih tauh vang in tlai chaw pawh a ei duhlo...Denisa chuan samu a ei tur nen chuan room ah chuan a lut a...

##### 💫💫
Pi thansangi (samua nu) pov- bawiha bawiha tho teh...

Samuela pov- Nu nangmah tak tak ini em.../a nu kiang ah chuan a Pa pawh a lo ding ve a..a nu leh pa te chu an nui var var mai...

Pi thansangi pov- bawiha kan bul ah lo kal ve tawh mai ta che....i nun hi a hahthlâk emai...

Pu siampuia (samua pa)pov- nie bawiha kan ngai tawh lutuk che nia...tho la i nuna kha ti tawp ve tawh mai rawh...he khawvel ah hian damchhan pawh i neih tawhlo hi...

Samuela pov- denisa ka nei lawm...

Pu siampuia pov- Ani te chuan a secretary hmelṭha tak mai kha a nei tawh lawm..kawng engkim ah nang ai in a ṭha zawk a..hlim tak a an awm dun theih nan i kalsan hi angai ani...Lydia chuan fa te a hrinsak thei anga..Denisa chu a hlim dawn em asin i awm loh chuan...keinin kan ngâi em em che a kan bul ah lo kal ve tawh mai rawh....

Samuela pov- Denisa ka kalsan theilo ..

Pi thansangi pov- I hma i sial lutuk bawiha tiang mi hi inih ngai loh kha...denisa chuan a mamawh ve tawh lo che...Tho la..in chung a ṭang khian zuang thla rawh...kan lo nghak reng che nia bawihte...kan ngâi tawh lutuk che...

Samuela pov- Nu ..Pa...Denisa chuan kal bo tur in min duh tak tak a maw....

Pi thansangi pov- umm duh e..tun ah mi ang lo Doctor a pan pui che a...Mi â dahna ah a dah hma che in kan bul ah rawn kal vat rawh...hawh tho rawhle...//a ti dam thlap a...

####🌠🌠

Denisa pov- Ka meyow i muhil ami...tho teh enge maw ei rawh le...///samu chu a kai tho a...samu chuan a mumang chu a tak tak emaw ti in a ngawi ngal mai,a nihna tak ah chuan a mumang chu mang satliah nilo in a natna in a nghawng a rilru peng lehlam ami ani a..... dik ni a ,a ngaih tlat thil zawk chu ani...//i la thinrim tih ka hria ...min ngaidam rawh o..enge maw hi ei la..

Samuel pov- ka nu leh ka pa ka hmu a denis ,Kalsan che a an bul a kal ve tur in min ti a...

Denisa pov- mumang mai mai anih chu,...ka meyow...///denisa phone chu a ri a..a phone chu a en a... Doctor hnen a.ṭang in ani...samu Result chu samua i hrilh hma in min hrilh hmasa rawh alo tih tawh avang in...samu hmuh phak lo tur ah chuan room chu a chhuah san vat a..//ka rawn let leh vat ang phone hi kan chhang lawk ange lo ei rawh o...//tih pah in a chhuak zui nghal a...

YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)Where stories live. Discover now