YOUR SPECIAL PART 13
1 weeks later...
Ethan chu canada a let tawh lo in carsona te in ah a cheng ve a..min an en duh ṭhin khawp mai...canada a let leh vat chu tum mahse ...reilo te chu a hnampui te chen na ram ah hian la awm ve rih a duh ani...a chhungte chuan a thil tih sual hre vek in an lo pawm a... carson nen en hran na an nei ngai lo...a ṭul ṭul a thawk ve ṭhin...
Carson pov- ethan enge ilo tih a..
Ethan pov- eirawng ka lo bawl... canada a ka let leh hun ah chuan ka pan mak min ti ngawt ang..ei ka siam thiam tawh ropui si..
Carson pov- canada ah let leh i tum ami...
Ethan pov- ummm ka pa amah chauh in ka awm tir reng thei lo...anih nang eng tik ah nge amuana i natna chung chang hi i hrilh dawn...??
Carson pov- Lung thlak na kan hmuh hma chuan ka hrilh theilo...
Ethan pov- lung thlak na chu hmu lo ta ila...tun ah pawh zan tin nachhawkna tel lo chuan i muhil thei tawh lo ania...ka pa ..ka sawi awm zia chu pa faka tal hi hrilh la..
Carson pov- i pa ve tho lawm ethan...pa faka ti suh....nakin ah ...an vai in kala hrilh vek ang...
Ethan pov- nakin i ti zel a.......chuan Ka lawm e..min ngaihdam a vang in... Carson
Carson pov- ka lawm fe zawk...// Tih pah in ethan chu a kuah chawt a...
Ethan pov- in pawh tak pawh ka nilo a..min thlah teh...min min rawn hmu a nge..
Carson pov- pawi ka ti.ka thil neih engpawh min dil rawh Amuana tih loh chu ka pe vek ang che.... Amuana hi i duh tih ka hria ..mahse maw ethan... amuana kher chu...ka kian thei lo che ani...pawi ka ti...
Ethan pov- //a nui hak a//min kian ringawt mah la Amuana ber in min duh hlei nem...a ho lutuk...min lo thlir dawn nia.. amuana aia ṭha hi ka la ngaizawng dawn a lawm..hmel in ang chiah chiah kan nei a..tunge nei ṭha zawk kan hria ang...i dam vat a ngai ania..
Carson pov- //ethan a kuah na chu a phelh a..// amuana aia ṭha chu i hmu chuang lo ang...//a ti nui sak a..
Ethan pov- Ka hmu awm e mai...//a ti nui ve suk ...nui dun var var chung chuan eirawng an bawl dun mawlh mawlh a.. (hmu thut ila chu ka rap ngawt ang kei hian 🤣daih mai a)()(((
_______
Remruata pov- bialnu ka duh ve tawhhhhhhhhhhhhhhh🔊🔊🔊
Nicolas pov- a beng chheng eee..
Remruata pov- ka hmelṭhat teh reng nen tinge ngaihzawng hi ka hmuh zawh ve miah lo mai le..ka leng tar dawn in ka hria...
Nicolas pov- kum 17 chiah i la nih kha ,mawl viau suh...
Remruata pov- i dam lo mi i va nguai ve...eee ti daih ila..tinge admition i rawn tihlo a...
Nicolas pov- kalkata ah ka kal dawn a lawm...
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
RomanceDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...