YOUR SPECIAL PART 10Carson pov-📱 hellow mark ka ning tawh lutuk ,ka rawn let tawh mai dawn...
📲Mark pov- i tuar hram hram a ngai lawm Note...pawisa tam tak neih i duh chuan,kan 2 tan vek a lawm...///a hmeichhe mut pui mek chu a chul hliau hliau a...lo bengchheng miah lo tur in a zei zir in a hrilh bawk ..
📱Carson pov- pawisa chu ka neih belh leh tawh nia..mark
📲Mark pov- tak tak maw...ṭha lutuk...anih chuan ,ka account ah pawisa chu rawn transfer leh rawh o..
📱 Carson pov- ummm I tih dan dan ani mai...Mark a hreawm ka ti lutuk lo kal ve mai rawh...heng ka chenpui nopang phiang sen hian gold digger te min ti nia...
📲 Mark pov- Amuana i tia mi a hre chhuak lo ang che maw Ethan
📱 Carson {ethan} pov-ha ha min hringtu ka nu ngei pawn min hre hrang lo ania eng tin nge min hriat hran ang...lung ngai suh...Ka U naupa chu a harh tawh em??? Doctor kha pawisa nen lo tham ang che..A harh hun ah keimah a nilo tih an hriat vaih chuan He mi hosa pa sum kan laksak zawh hma hian jail kan tang ani mai...
📲Mark pov- lung ngai suh,ka tham fel vek tawh,a harh chuan i nu te hriat hma in min rawn hrilh ang.. Exident kha kan tan chuan malsâwmna ani...he i phir pui pa vang hian ,kan damchhung in nuam kan chen theih tawh dawn anih hi..
📱Ethan(carsona phir pui) pov- sum ringawt hi i ngaihtuah a...nuamsa deuh a kan awm dun theih nan a,ka chhungte leh..mi ka bum hnem tawh zia hi nakin i ti zel bawk si//mark chu a nui hak hak a///...ka ngâi tawh che nia mark rawn kal vat vat rawh..
📲Mark pov- Amuana i nei lawm !!min ngai tak tak lo ang..!!
📱Ethan pov- sual viau suh o...naktuk ah i rawn kal tawhlo chuan ka rawn let ang..ka in ngaihbel nge chu ka hrelo ,mi re re hian min en chik tlat in ka hria ...min hriatchhuah ka hlau ve tho ania...i awm ve chuan a zia deuh ang...
📲Mark pov- i bul a awm tluk a thlak hleh ka neilo mahse khawnge ka awm ve anga.../dawtsawi hmang Ethana sum hmang in a in ti mi lian ve mai mai a... hmeichhe hrang hrang a kawp san a...ethan hi a pawisa neihna hnar ang lek ah bak a ngailo,
📱Ethan pov- Amuana hian building a nei a lawm...lung ngai suh...kan kal zen zen ngai dawn chuanglo a..tah chuan i cheng dawn nia..kan kal chang pawn kan 2 zel in kan ni ṭhin dawn tho a...ka hrilh lawk zel thei ang che..chuan duh hun hun ah kan in hmu thei ang...
📲Mark pov- anih pawisa chu min rawn thawn rawh..naktuk ah ka rawn kal ang...muttui le baby...
Ethan hi carsona phir pui ania.... carsona pa pu faka hian a tlangval lai in nupui a nei chuang lo in carsona nu nen hian fa phir an nei a... carsona nu dik tak hi margareti ani.... margareti te hi an awm theih em a vang a chhung te hian carsona pa faka hi an neih tir phal lo a...a duhlo chung canada a,an hmelhriat sa an ṭhian te fapa mizo ve tho nen an in neih tir ta a...an in neih hnu hian ... margareti hi a râi leh sia ..mahse hei rual lo in pu faka fa ani tih an hre chiang...pu faka hian en kawl a duh thu sawi mahse ... margareti chhungte lam hian an rem ti lo tlat a...pu faka te hi an harsa ve si a..mahse pu faka chuan a fapa te 2 chu enkawl a tum lui ve tlat a...pa an nei reng chhung a..midang ka pa an ti tur chu a duh bik lo ..rei fe an in tihbuai hnu ah chuan phir unau te chu la hrang a, pakhat ve ve a en kawl tur in thu an ti tlu ta a...A fa hi a duh anih chuan margareti hmu tawh lo tur in an ti bawk...ti chuan fa phir te a pakhat zawk carson Lalmalsawma chu pu faka zawk chuan chen pui in mizoram zim te ah hian a vahvaih pui a...a fapa enkawl nan rim tak in kum 3 dawn mal tak in a awm a..mahse remruata leh ruthyi te nu, nu fel tak leh zâi dam tak mai hi a tawng leh ta a...ti chuan an in neih zui ta ani...
margareti pasal jonya-a pawh pa fel tak leh mi rilru zau tak mai ani a...a fa hrawn Ethan Lalsangpuia chu a fapa tak ang mai in a en kawl a...
YOU ARE READING
YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)
РомантикаDesirous my adopted brother🔞 side story Amuana×Carson main character🌈 COMPLEAT S-1 ( Desirous brother)main couple te kha family problems ani a..(Denis & Samuel) S-2 ( Your Special)main couple te hi chu an mahni in kar fel lo/ problem lam ani( Amu...