part 06(🔞)

2.7K 115 123
                                    

Your Special part-06



Samuela pov-ka ban anih kha//a rawn ti chang fak a..

Denisa pov- tu thu in.... nachin thil vang mai mai khan maw!!!mai mai che chuan..
lydia lo in rem fel leh rawh i bang ka rem ti reng reng lo...//thupe aw tak chuan a ti khalh a

Samuela pov- Kei aia in ani kha i ngai pawi mawh zawk a maw??!!//a ti ṭiau a..Denisa chuan, secretary mit mei veng tak chuan a thaw hak a.. samuela ban ah chuan ava hmer a..a kaih chhuah hlawk hlawk .

Denisa pov- Lo chhuak suh aw Lydia...ka rawn let leh ang...///parking lot thleng chuan an in kai kal thla hnawk hnawk mai ...mi tlem te chiah in an lo hmu hlauh a...hna ah an buai hlawm em ani../// Enge i hriat hi le...tiang hian i awm reng dawn ami???

Samuela pov- nang mah zawk kha ti sual tu chu ....  ///a ṭap leh reng tawh mai...a file hrual hlawm zet tawh chu denisa hma ah chuan a peih khum sawk a...denisa chuan a chhar nghal ,a en nghal vat .

Denisa pov- khawi lai tak hi nge i ngaih huat em em chu...

Samuela pov- Tinge room khât ah in awm... Company mi zawng zawng in i secretary nen in in ngaizawng tih an sawi vek...

Denisa pov- min ring hle tihna mi???//Samu chu car ah a va nam bet sawk a..///min lo ring hle a maw.... ngaihzawng dang ka neih ilo ring tih na mi nang hian///a thaw hawk a...a thinrim a in beng dai tak zet./// Haaa!!!midang thusawi vang in min ring hle a maw...hrep a...//a ti vin leh ṭhat a..a car a pet zui pawp mai... samuela kut thlak duh silo chuan a thin rim lutuk chu car ah chuan a ṭuan a..au nghek nghek chung in car chu a tlawh pawp pawp mai..a hnek thul a...a tawp dat a../// Kan in kar ah engmah awm lo!!!//a rawn ti bul hmak a..

Samuela pov- hei finfiahna ka nei vek ...min ning tawh anih chuan sawi ṭha mai rawh....

Denisa pov- nie Ka ning lutuk che Lalrinchhan,..tiang a i awm reng dawn chuan in ṭhen rih mai ang ..Kan 2 tan a ṭha zawk ang...ka lo hrethiam ngai lo a..tinge i in thlak dang lam tak em em tih hi..mahse ka lak ah rinna i lo nghah zawh tawh loh vang a nih hi.. rinhleh nih kher chu ka tuar thei hauh lo....kal rawh..i duh duh na ah chuan kal rawh..nge kei mah hi ka kal bo zawk dawn...

Samuela pov- Room chung chang hi sawi fiah rawh....

Denisa pov- Ka sawifiah kher lo ang..i ngaih dan dan chuan ngai rawh...//a ti hluk a...a mittui,, a hruk hul mawlh mawlh zawh chuan office lam ah a chhoh san leh daih,tun ang em hian samuela lak ah a la thinrim ngai lo....

Samuela pov- Kal suh..in sawifiah hmasa rawh...//a ti vin tuar a..denisa chuan a ngaithla zui duh tawh hauh lo... office ah chuan a lut a...

Lydia pov- tinge director kha khatia ka chung ah a rawn awm thut le...enge tih sual ka neih a president....

Denisa pov- Samuela number i nei em????!

Lydia pov- nei e President,enge ni...

Denisa pov- Kan zin chhuah a,room 1 kan book ṭhin chhan i va hrilh fiah dawn nia.. finfiahna thlap nen...

Lydia pov- timaw sir....///Denis chu a office ah a lut zui nghal daih a rilru a na ve em ani,..kawng pawh a khar ri ṭhuai mai...//// Tinge le...??? Eng tin nge ka va hrilh chuang ang le....e chanchin bu lam hian President nen kan 2 in kar diklo deuh in an chhuah mawn le..room1 chiah kan book ṭhin vang hian..mai mai chuan.. A hmun a lo awmsa hnathawk dang ho nen room 1 ah kan thawk ho vek duh ṭhin vang ani reng si ,,,,,,chhing khat pawh kan chhing hman ngai reng reng silo,heng thuthar la khawm tu ho tak hi chu ...chuvang chu ani ngei ang... Director pawh ka chung ah a thin rim.... EMAIL in ka va hrilh fiah nghal ange....

___

Samuela pov- ///a room ah chuan a ṭap hliam hliam reng a...// Denisa pawn min ning tawh..ka nu ,ka pa ...//a ṭap zawih zawih reng mai...a harsat leh rilru nat em em lai pawn a Nu leh pa te hming a lam ri ngai hauh lo kha ni a..tun ah chuan a na tak zet ani.....a almera a a nu leh pa thlalak chu a phawrh a ,a ngâi tak zet a..A ma in lam pan chuan a va in khalh chhuak ta daih a...eng lem mah a keng chuang lo...a in pawh hi a sak ṭhat tir vek tawh a ,mi dang manchawiin a luah hawh tir daih ani....in ah chuan luh duh hle mahse,a luah tu te an awm a vang in,a nu leh pa thlan lam ah a kal leh ta zawk a.....////*""Nu tumah ka nei ve lo ania...denisa pawh ka ta ani tawh lo in ka hria..ka nu mah ni chauh a awm leh chu ka duh tawh lo.., denis an in ṭhen ang a ti nia nu,eng tin nge ka tih ang.//a in sit hlawp hlawp a,a ṭap nasa lutuk chu a luak a chhuak hlui tawh mai...a nu thlan bul ah chuan a ṭhu kun lup reng a... lydia EMAIL chu a hawng a... Denisa nen room1 an book ṭhin chhan vel chu a rawn send...a ring hle chu a in thiam lo tak zet mahse...a rilru na chu a dam thei chuang lo../////"""" tinge tiang a ka awm le!?  Denisa ka ring hle ringawt chu ni sia!! Denisa tan hian ka ṭha tawk lo tak zet anih hi,mahse a tel lo in ka awm thei bawk silo.....//in thiam lo viau mahse se...denis an Ka ning lutuk che,in ṭhen rih hi kan 2 tan a ṭha zawk ang a tih kha a rilru ah a awm ngut ngut reng tho,nasa tak in a ngaihtuah a,denisa tan hian tling tawk a in ti thei ngang tawh lo ani...

YOUR SPECIAL (desirous brother Side Story -1)Where stories live. Discover now