1.9 (Final)

876 53 34
                                    

Chan son fotoğrafları da paylaştığında rahat bir nefes aldı.

Ayağa kalkıp güzelce gerindikten sonra aşağı kata indi.

Mutfağa ilerleyip pankek ve kurabiye yapan sevgilisine arkasından sarıldı.

"Ne zamandır odadan çıkmıyorsun?"

"2021'den, 2022'den kalan tüm fotoğraflarımızı paylaşıyorum. Stay görmeyi hakkediyor çünkü. Ve ne zamandır bunu bekliyorlarmış." diye cevap verdi gülümseyerek.

"Bana da biraz bıraksaydın." dedi Felix kıkırdayarak brownienin hamurunu karıştırırken.

"Senin hesabından da paylaştım desem?"

"E şifre?-" diye sordu Felix şaşkınlıkla.

"İçinde benim ismim geçtiğinden dolayı bulması kolay oldu."

"Yarın gel hacker olarak işe başla sen bence."

"Minho'nunkini de biliyorum, Hyunjin'inkini de, Jeongin'ininki de aklımda."

"Sen baya ilerletmişsin kendini."

Chan sevgilisinden ayrılıp ısınan tavaya tereyağı sürüp karışımı dökmeye başladığında hala kıkırdıyordu.

"Bugün neyin yıl dönümü?" diye sordu birkaç saniye sonra.

"Sevgili oluşumuzun 2. yıl dönümü." dedi Felix gülümseyerek.

"Akşam güzel bir yemeğe çıkalım mı?"

"Nereye gideceğiz?"

"Güzel bir vapura bineceğiz desem?"

"Ahh denizde mi olacağız?!" dedi Felix heyecanla gülerek brownieyi karıştırırken.

"Evet evet. Seveceğine eminim."

"Elbette seveceğim." dedi gülümseyerek.

"Hyung bu Minho seni seviyorum diyor ne yapmalıyım?"

Hyunjin'in ne zaman yanlarında belirdiğini ve kendini buzdolabına yaslandığını bilmiyorlardı ikisi de. Chan şaşkınca ona baktı. Ardından ona yakarak alçak seste konuştu.

"Ona Jisung'a ait olduğunu söyle."

Geri çekilirken Felix merakla ikisine bakmıştı.

"O mu ait ben mi aidim?" diye sordu Hyunjin gözlerini açarak Chan'a bakarken.

"Hey, ikiniz de Jisung'a aitsiniz ama Minho'ya senin Jisung'a ait olduğunu söylemelisin. O zaman Jisung'un yanına çöker ve seni rahat bırakır. Çaktın mı?"

"Benim yıllardır çözemediğim Minho'nun beynini sen iki saniyede çözdün tebrikler hyung." dedi Hyunjin gülerek uzaklaşırken.

"Ah Chan yakacaksın hepsini!"

"Tamam tamam alıyorum!"

Chan ters yüzlerini çevirip tabağa koyarken yüzünde acı bir gülümseme vardı.

"Birazcık yanmışlar."

"Birazcık mı?" diye sordu Felix. Ardından kafasını olumsuz anlamda sallayarak elinde yuvarladığı brownieyi tepsiye yerleştirdi.

[...]

"Herkes ne yapacağını biliyor değil mi?"

"Evet evet. Orda olacağız." dedi Changbin Chan'ın sorusuna karşılık.

"Bana şans dileyin. Fazla heyecan yapacağım sanırım."

"Yapmazsın koçum alt tarafı üç kelimecik yani." dedi Minho Chan'ın omzunu sıvazlarken.

Real Stray Kids |Chanlix ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin