"Sevgilim benimle yatmayacak mısın?"
Felix aniden kapıdan gelen sese çevirmişti başını. Minho gülümseyerek Chan'a bakıyordu. Doğru ya, Felix umrunda bile değildi.
"Geliyorum." dedi Chan ve adımlarını oraya çevirdi.
"Hyung-"
Kısa bir seslenişti ama dibine kadar acı barındırıyordu. Hyungdan sonra ne diyeceğini bilemediği için durmuştu yersizce.
Chan ifadesiz yüzünü ona çevirirken, kalbindeki yaranın delindiğini hissetti, Chan tarafından. Chan tarafından delik deşik ediliyordu.
En sonunda Chan hiçbir şey demeden arkasını dönüp odadan çıktığında Gözlerindeki yaşa engel olmaya yeltenmemişti. Sessizce yatağa yatıp yorganın altında, hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
Bir süre sonra Hyunjin odaya girmişti. Susmuştu Felix, hıçkırıklarını dindirmişti kapının kapanma sesini duyduğunda.
"Felix? Şey burada seninle uyuyacakmışım bugün. Chan ile Minho beni yataktan attılar da."
"Felix?"
"Felix iyi misin?"
Yatağın kenarına oturup yorganı açmaya yeltendi ama Felix hızla çekiştirerek kendini iyice gömmüştü. Bunu yaparken de bazı hıçkırıklar boğazından tüm kaslarını yırtarcasına çıkıvermişti.
"Hey hey hey! Neden ağlıyorsun? Chan hyungla mı alakalı?"
"Felix cevap vermelisin."
"Lütfen. Meraktan öleceğim."
"Chan hyungla ne için kavga ettiniz?"
"Jin ben, ben reddettim onu kahretsin!"
Yorganın altında sinirle bağıran boğuk sesteki kelimeleri ayıklayabildiğinde şaşkınca başını oynattı.
"Nasıl yani? NASIL? Chan hyung sana gerçekten, aşık mıymış? Ve sen, onu reddettin?"
"Evet Hyunjin, evet, lanet olsun ki bunu yaptım."
"Ne diyeceğimi, bilemiyorum. Gerçekten aranız çok açılmış olmalı. Chan, özellikle bu konularda çok farklı bir insan, içine kapanıveriyor. Ve bence, seni uzun zamandır seviyordu, cevabın karşısında yıkılmış olmalı. Ancak anlamıyorum neden Minho hyung ile sevgili oldu?"
"Minho söyledi, benim açtığım tüm yaraları saracakmış. Chan'a benim hiç vermediğim o sevgiyi verecekmiş Hyunjin! Tanrı aşkına!" dedi bir hıçkırığın ardından yorganını açarken. Doğrulup gözyaşlarını sildi bir hışımla.
"Felix, aslında şu an onu sevecek birine çok ihtiyacı vardır Chan'ın. Biraz empati kurmaya çalış."
"Neden hepiniz Chan'ı savunuyorsunuz? Ben bu kadar mı kötüyüm gözünüzde?"
"Hayır Felix öyle değil. Chan tek taraflı seven kişi olduğu i-"
"Ben ona aşığım!"
Sonunda, söylediği şeyden sonra tüm yük kalkmıştı neredeyse. Öyle hafif hissetti ki o an. Öyle güzel hissetti ki. Sonunda bunu kendine itiraf edebiliyordu. Sonunda sürekli kaçtığı o şeyi, kabullenmişti.
Hyunjin ona şaşkınlıkla bakarken derin bir nefes vermişti.
"Ben, ona, aşığım. Aşığım işte!"
Tüm kelimeleri bastırarak söylüyordu.
"Aşıksan, neden reddettin?" dedi Hyunjin kısık bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Stray Kids |Chanlix ✔️
Fanfiction"Canlıdayım." dedi gülümseyerek. "Umrumda değil. Sadece öpmek istedim." Stray Kids'in gerçek hayatını anlatmaya çalışan bir kurgu. 🎉 #3 Kids #7 Stray #9 Hyunjin #12 Bangchan