1.4

831 57 32
                                    

"Hyung biraz daha koyar mısın?"

Herkes bir anda yemek yemesini durdurmuş ve Chan ile Felix'e bakmıştı. Oldukça şaşkın oldukları yüzlerinden belli oluyordu. Felix ve Chan ise sadece birbirine odaklanmıştı.

"Elbette." dedi tabağa tenceredeki tüm rameni boşaltırken.

"Hyung biraz fazla olmadı mı?" dedi Felix başını yana yatırarak.

"Hiçbir şey yemiyorsun zaten. Bu tabak bitecek."

Felix şaşkınlıkla eline tutuşturulan tabağı eline alırken herkes tekrardan sessizce yemeğine dönmüştü. Felix'in karşısında oturan Seungmin ise Felix'e göz kırpmış ve gülümseyerek yemeğini yemeye devam etmişti.

Felix ramenin tamamını bitirdiğinde Chan hızla tabağı kaptı ve bol yeşillikli salatayı tabağa doldurdu. Ardından Felix'e verdi tekrar. Herkes yemeğini yiyormuş gibi görünse de gergin bir şekilde ikisini izliyordu.

"Hyung doydum."

"Bana ne."

Felix onunla sonunda kurmaya başladığı diyalogla öyle mutluydu ki diretmeden salatayı yemeye başladı.

Sonunda yemek masası kaldırılırken Chan ve Minho sofrayı toplamaya başladı. Changbin de kaldırılan tabakları ardından örtüyü toplayıp masayı siliyordu.

Felix de fırsatı kaçırmayıp Chan'ın eline topladığı ve neredeyse düşecek gibi duran tabakları yarısını alıp mutfak mermerine kadar götürdü. Chan ona şaşkına bakıp adımlarını ilerlettiğinde Felix çoktan bulaşıkları makineye düzmeye başlamıştı.

"Ben yaparım." dedi Chan sessizce.

"Birlikte yapalım."

Seninle biraz olsun vakit geçirmek istiyorum bebeğim..

Chan hiçbir şey demeden onun yanında durup makineye konulmayacak olan bulaşıkları deterjanlamaya başladı. Felix ise durmadan ona çarpıyor, sürekli temas etmeye çalışıyordu. Her temasında yüzüne salak bir sırıtma koyuyor ve utangaçca afedersin, pardon deyip duruyordu.

Bu kadar fazla mı özledin beni Felix?

"Chan ver de halledeyim." dedi Felix ancak sonra ağzını eliyle kapatıyormuş gibi yaptı.

"Hyung demek istemiştim." dedi hemen eli ayağı birbirine dolanarak.

Chan neredeyse bir buçuk ay sonra ilk defa Felix'in yanında kıkırdıyordu. Öylesine özlemişti ki Felix. Ağlayacaktı neredeyse.

"Chan'ı tercih ederim."

Felix Chan'ın dediğine oldukça tatlı bir şekilde şaşırırken Chan bulaşıkları durulamaya devam ediyordu.

Benimle flört mü etti o?

[...]

"Birbirlerine dargınlarken bile nasıl böyle sevgili gibi durmayı becerebiliyorlar anlamıyorum." dedi Seungmin kaşları çatık bir şekilde 6-7 metre uzağında bulunan Chan ve Felix'i izlerken.

Changbin ise telefonuyla uğraşmayı bırakıp Seungmin'in baktığı yere baktı.

"Ödüm bokuma karıştı sofrada bir şey çıkacak diye. Ve hala da öyle."

"Ya çıkmayacak. Baksana. Şöyle bir durumda kavga çıkabilir mi? Manyak Felix durup durup ona bilerek çarpıyor ve Chan bunun farkında."

"Ya Chan! Bırak da! Ben halledeyim!" dedi Felix Chan'ı ittirerek.

"Şom ağzını açtı kertenkele." dedi Changbin. Önce Seungmin'e baktıktan sonra vücudunu Chan ve Felix'e döndürdü tamamen. Seungmin ise Felix'in Chan'a hyung dememesinde kalmıştı.

Real Stray Kids |Chanlix ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin