1.6

836 47 36
                                    

"Chan-"

Dudaklarını arasına alan dudaklarla sözü kesilmişti. Sevgilisine hemen karşılık verdi ve kısa sürede ayrıldı.

"Bir dinlesen.."

"Umursama beni."

"Şey, diğerlerine nasıl açıklayacağız?"

"Şimdilik aramızda kalsa olmaz mı?"

"Olur olur tabii de, yine de bir taslak tasarlayalım kafamızda."

"Hmm, gruba yazalım ben yüzlerine söylemeye cesaret edemem sanırım."

"Ben cesaret edebileceksem sen de edeceksin. Bir kere, öyle kuru bir şey olmasın. Biz sevgiliyiz dersek ortaya bomba bırakmış gibi olur belki de, sözlerimizin arkasına birkaç şey daha ekleyelim ve özellikle 'yüzlerine' söyleyelim."

"Peki, peki sen nasıl istersen. Ama, bizi destekleyecekler değil mi?"

"Chanie ilk olarak sen grubun liderisin. Ve bence karşı çıkmayacaklar, aksine sevinecekler."

"O zaman, biraz zaman geçtikten sonra söyleyelim. Ben bile alışmaya çalışıyorum."

"Ben alıştım bile. Sana alışmamak mümkün mü?"

"Yapma şöyle.."

Chan gülümseyerek başını yere eğdiğinde Felix kollarını boynuna dolayıp onu kendine çekmişti. Küçük, sıcak bir sarılmaydı ancak ikisine de mükemmel hissettiriyordu.

"Seninle staylere Avustralya aksanı öğreteceğime söz verdim. Geçen haftadan bir önceki haftaydı. Ah gerçekten, geçen hafta seni getirmediğim için kırılmış olmalılar."

"Bu hafta açalım o zaman."

"Ne? Şey sen ciddisin?" Chan istemsizce sırıtıyordu.

"Tabii ki ciddiyim. Umarım yoğun olmam ve birlikte, güzel bir yayın yaparız ne dersin?"

"Benim sana teklif etmem gerekiyordu." dedi Chan kıkırdayarak. Tatlı utancı kulaklarının kızarmasına sebep olmuştu.

Telefonunun çalma sesiyle cebine götürdü elini. Telefonu alıp baktığında 'Köpüş' ismini gördü.

"Alo, efendim Seungmin."

Felix de bir yandan dinlemeye başlamıştı Chan'ı.

"Hyung diyorum ki, pazar günü güzel bir kutlama yapalım."

"Ne kutlaması?"

"Ahh haberin yok mu senin? Jeongin, Yuna'ya çıkma teklifi etmiş ve Yuna da kabul etmiş. Birkaç gün önce. Tost ekmeği sana demeyi unuttu herhalde.

Sadece, o çok mutlu anlarsın ya? İlk deneyimi ve sanırım ilk aşkı. Onun için ona sürpriz bir şeyler hazırlayalım. Sevgilin- ay pardon Felix de yanındaysa eğer ona da anlatırsın tamam? Bay bayy!"

"Seungmin bir dakika!"

Tam kapatacakken Seungmin meraklı bir sesle cevap vermişti;

"Efendim hyung?"

"Biz zaten Felix'le sevgiliyiz."

Felix ellerini ağzıyla kapatıp eğilirken heyecanla derin bir nefes verdi.

"Ah! Ah ne?! HYUNG SEN CİDDİ MİSİN SEN CİDDİSİN CİDDİSİN OHA ŞÜKÜR ŞÜKÜR SONUNDA YA SONUNDAA!"

"Seungmin sakin ol ben derken bu kadar heyecanlanmadım."

Arkadaki Felix'in panikli kahkahaları Seungmin'in kulağına dolarken gaza gelmiş, bağırıyordu;

"GÖZÜNÜZ AYDIN HYUUUUNG DÜĞÜN NE ZAMANA?! ÇOCUK NE ZAMANA?!"

Real Stray Kids |Chanlix ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin