"Stále Karl"
Jednoho dne jsem šel navštívit asi o půl noci Elis když měla noční. Šel jsem dlouhou chodbou k její kanceláři kde si dává například přestávky. Vešel jsem do té její kanceláře a vyděl jak si to tam rozdává s chlapem kterého jsem znal. Tím chlapem byl Frodo. Tak to byla ta jeho přítelkyně? Celou dobu chodí s Elis ?. ,,Karle vysvětlím to,, ,,ty drž hubu, s tebou jsem skončil,, řekl jsem Elis a šel jsem k Frodovi blíže a vrazil mu pěstí. Pak se zvedl ze země a vrazil jednu i mě a já spadl hlavou na roh stolu a jen jsem tam pak bezmocně ležel.
Co se dělo pak si už nepamatuju....
"Sapnap"
Ráno mi volali z nemocnice, že se Karlovi něco stalo. Strašně mě to vyděsilo takže jsem hned potom nastoupil do auta a jel do nemocnice. Dorazil jsem a už jsem věděl kde ho hledat. Přišel jsem ke Karlovi na pokoj a ležel tam s obvázanou hlavou. Přiběhl jsem k němu a nejspíš jsem ho probudil. ,,BOŽE KARLE CO SE STALO?!,, ,,N-nicku?,, Docela se mi ulevilo když na mě promluvil. Ale chtěl jsem vědět co se stalo a proto jsem se začal ptát: ,,Karle co se stalo ?,, když jsem se ho zeptal vypadal, že v sobě má tolik vzteku a smutku, že by zabíjel měl napnutou pěst takže to bylo něco co mu hodně ublížilo. ,,Řekneš mi tedy co se stalo?!,, ,,Až doma prosím, teď o tom mluvit nechci hlavně, že jsi tu,, když to dořekl obejmul jsem ho a šel shánět doktora abych věděl jak na tom je a kdy by mohl jít domů. Doktora jsem potkal na chodbě u bufetu.
,,Dobrý den pane Nicku můžu vám s něčím pomoct ?,, řekl mi příjemným hlasem.
,, Ano prosím. Potřebuju poradit ohledně Karla Jacobse,,
,,Ale ovšem Karl Jacobs, no vypadá to dobře jen měl lehký otřes mozku dneska ho pošleme domů, jenom si tu hlavu bude muset chladit em.. vy jste jeho přítel, že ano? ,,
,, Ano jsem, Eee jmenuju se Nick. Děkuji vám a-a nevíte co se mu stalo?,,
,, Těší mě Nicku, a nevíme přesně co se stalo, ale našly ho ve čtyři ráno v kanceláři sestry Elis,,
,,P-počkejte řekl jste Elis ?,,
,,Jste snad hluchý člověče ? Ano řekl jsem sestra Elis,,
V tu chvíli co to řekl jsem se zarazil proč by jen tak spadl na roh stolu zrovna u Elis? To mi vysvětlí až doma. ,,Takže může jít domů klidně teď,, zeptal jsem se a doktor mi na to přikývl a dodal, že ho můžu převzít. Doktorovi jsem tedy poděkoval a šel za Karlem.
,,Karle,, vešel jsem k němu na pokoj.
,,Ano?,,
,,Doktor mi řekl, že už klidně můžeš jít domů, nechtěl by jsi jít ke mně?,,
,,Moc rád,,
Tak se tedy převlékl z košile co měl na sobě a převlékl se do toho co měl a mohly jsme vyrazit..
Doma jsem mu připravil kakao a dal mu ho na stůl k sedačce kde už seděl. ,,Tak mi řekni tedy co se stalo,, A začal vyprávět...
Velice mě zaskočilo to co se mu stalo a vypadalo to tak, že se cítil total na dně. Bylo mě ho strašně líto, ale zároveň jsem si uvědomil, že mu teď můžu říct co k němu cítím. Začal brečet tak jsem ho obejmul a on mě nazpět. ,,To bude dobrý,, utěšoval jsem ho, ale ta bolest co byla v něm nepřestávala mizet ,,Víš jak mě bolí tě vidět jak takhle brečíš,, odlepil se o de mně ,,Promiň já jen nemohu uvěřit, že jsem chodil na rehabilitaci za někým kdo chodil s mojí teď už ,,bývalou,, holkou, ale měl jsem ji rád teda možná,, ,,Jak jako možná,, a podíval se na mě v mém objetí ,,no nevěděl jsem jestli jsem ji miloval a vůbec jestli ona milovala mě,, povzdech jsem si a on se ještě více přitiskl ke mně ,,Karle nikdo tě nikdy nemiloval víc jako já,, začal jsem si hrát s jeho fluffy vlásky a on se mi podíval do očí a já zas jemu a pomalu se naše rty spojovaly k sobě..
Nic ovšem nebylo, protože někdo zazvonil a já musel jít otevřít, protože jsem si uvědomil že je to pizza kterou jsem si objednal asi ve 3 ráno, protože jsem se nudil. Karl tam jen seděl a asi se snažil vstřebat co se teď odehrálo....
Tak tu je další kapitola. Tahle kapitola už aspoň trochu o něčem je :D tohle píšu 14.11. ale vydávám to dneska, protože včera jsem vydala tři kapitoly. Dneska vyjde ještě jedna nebo dvě. A máte se na co těšit tak ahoj zlatíčka miluju vás <3333. 762 slov.
ČTEŠ
Dáme just Dance ? (Karlnap)
ФанфикPříběh se odehrává před, během a po mé minulé knížce ,,slib mi (DNF),,. 15+ scénky budou, ale bude to na stejný způsob jako v minulé knížce, ale možná fakt jenom MOŽNÁ to bude trochu více do detailu a jelikož jste úchyláci tak vás tím aspoň nalákám...