<20>

111 9 2
                                    

,,Karl,,

Ráno jsem se probudil v Nickově objetí. Bylo mi u něj hezky teplo cítil jsem se u něj v bezpečí. Po chvíli polehávání jsem vstal a oblékl se do trika a tepláků. Na snídani jsem kašlal, protože jsem hlad vůbec neměl. Ale měl jsem velkou chuť zajít si na pláž. Nickovi jsem dal pusu na tvář a šel se tedy projít. Na pláži jsem byl uvolněný a bezstarostný a ještě vycházelo slunce takže to mělo ještě hezkou atmosféru. Když jsem se díval na ten úchvatný východ slunce vzpomínal jsem na zážitky co jsem měl s Nickem, Georgem a Clayem. Bylo mi hrozně úzko, ale zároveň jsem v sobě cítil takový zvláštní pocit štěstí ten pocit když víte, že lidi kolem vás jsou šťastný a ti co tu s vámi už nejsou tak jsou šťastní tam nahoře. Nedovedu si představit život bez lidí, které kolem sebe mám. Vstal jsem a šel blíže k moři a tam si lehl tak, aby moře dosáhlo jen na moje paty. Vlny z moře dělali a příjemný vzduch tak jsem si to co nejvíce užíval. Zhluboka jsem dýchal a dále vzpomínal a vzpomínal než mi ukápla slza. Po asi 15 minutách co jsem tam ležel jsem si sedl a dal si nohy blíže k sobě. Po ránu byla docela zima, ale to jsem v tu chvíli moc nevnímal. Najednou cítím něčí ruku na svém rameni a jen prostorovým viděním jsem zahlédl, že si vedle mě někdo sedá ,,ahoj žabičko,, otočil jsem se na dotyčného a usmál se, protože to nemohl být někdo jiný než Nick ten se opřel o mé rameno ,,je to krásné, že ?,, Já jsem jen kývl na souhlas a dal Nickovi pusu do vlasů. Ten se na mě potom podíval a já na něj. Nick se na mě usmál jakoby něco tajil ,,tak povídej co máš na srdci ?,, otázal jsem se ho rovnou on si jen sedl naproti mě a podal mi ruku kterou mi začal hladit ,,víš, že tě moc miluju ?,, řekl mi s úsměvem a já jsem mu dal pusu na čelo ,, to víš, že jo ty plamínku,, usmáli jsme se a Nick začal vytahovat něco z kapsy kterou měl v mojí mikině. Vytáhl něco malého, ale nedokázal jsem posoudit co, protože to ani trošinku neukázal koukl se na mě a povídá ,, Karle budu se opakovat, ale strašně tě miluju tak by jsem tě chtěl o něco požádat,, na ruku co mi furt držel mi navlékl skromný zlatý prstýnek s malými kamínky fialové barvy ,,vezmeš si mě ?,, já zůstal v šoku, ale bez váhání jsem řekl Ano. Zvedli jsme se a dali si velký polibek. Někdo zezadu nám začal tleskat a já se rozplakal radostí ,,ty pláčeš ?,, zeptal se  ,,Ne,, a utřel jsem si slzy Nick se roztomile zasmál a vzal mě do náruče ,,jdeme domů princezno moje,, Já jsem se ho držel kolem krku a šly jsme zpět do bytu. 

Doma jsme se spolu vysprchovali a šly jsme na oběd do jedné hospody. Byla tam úžasná atmosféra a tančilo se tam. Na oběd jsme si dali takovou klasiku příroďáky s bramborama a popíjeli jsme Cocacolu. Nick mne vyzval k tanci a já nemohl odmítnout. Tančili jsme na Johnyho Cashe kterého tam prý tradičně pouštěli každý den. Hrála tam od něj písnička ,,Ring of Fire,, (Kdo nezná určitě doporučuji :3) a zkrátka dnešek už nic nepokazilo vše bylo dokonalé..

Jedeme rovnou dál :3 <333 569 slov

Dáme just Dance ? (Karlnap)Kde žijí příběhy. Začni objevovat