"Sapnap"
Vzbudil jsem se opět jako první. Na mě ležela moje žabička (žabička mě jako přezdívka na Karlovi strašně sedí :3) a byla zachumlaná do deky. Opatrně jsem vstal, aby jsem ho nevzbudil a něco mě napadlo. Když mě Karl pozval do restaurace já ho pozvu na diskotéku. Ten nápad se mi zdál dobrý, ale nevěděl jsem jestli se bude líbit Karlovi. Ale vezmu ho tam a pokud tam nebude chtít být tak půjdeme domů nic složitého. Nachystal jsem nám čaj a tousty na snídani. A jen jsem čekal než se moje žabička vzbudí a já jí mohl říct o diskotéce..
Netrvalo dlouho a Karl se vzbudil ,,Dobré ráno žabičko,, pozdravil jsem ho a donesl mu čaj a toust na stůl, aby nemusel vstávat. Sedl jsem si vedle Karla a začal mu říkat o diskotéce. Karl vyskočil radostí. Nejspíš z toho měl radost a za to jsem byl rád. Než se Karl uklidnil snědl jsem si snídani a hned po tom šel do sprchy. Když dojedl Karl tak šel taky.
,,AAAAAAA!!!,, uslyšel jsem Karla křičet a rychle za ním běžel do pokoje. ,,CO SE DĚJE?!,, ,,NEMÁM CO NA SEBE,, oznámil mi a já myslel, že ho praštím ,,ach můj fucking bože já myslel, že si našel mrtvolu,, řekl jsem mu a on mi dal pusu a usmál se na mě. ,,Jestli nemáš co na sebe tak se převleč a půjdeme nakoupit ju,, tím jsem ho potěšil a převlékl se.
Dojeli jsme do obchodu a sranda mohla začít. Obešly jsme asi 5 obchodů a měli jsme vybráno. Nakonec jsem si taky něco koupil. Karl si koupil velké růžové tričko s květinami a volné modré džíny a k tomu si koupil bílé boty. Já si koupil velké bílé triko s růží a k tomu černé potrhané džíny a bílé boty.
Co jsme udělali jako první když jsme nakoupili, ano šly jsme do kina. Šly jsme na horror a Karl se mně celou dobu silně držel a já ho hladil po zádech. Musím říct, že to byl zážitek, ale teď byl čas jet domů obléct se a jet na diskotéku. Měla začít v 9 hodin a bylo 7 tak jsme to tak akorát stíhaly.
Přijely jsme tedy domů oblékly se do našich outfitů a vyjeli na diskotéku..
Dojeli jsme k velké budově a vešly dovnitř. Tam už to jelo na plný bomby tak jsme se přidaly a šly na taneční parket. Celou dobu hrála skvělá hudba a moc jsme si to užívaly. Jednu dobu mě nebylo dobře tak jsem se posadil k baru a pozoroval Karla jak tancuje. Byla z něj vidět ta radost. Potom co jsem pil whisky se ke mně přisrala jakási holka..
"Karl"
Tancoval jsem a užíval si to co nejvíce jsem mohl. Pak jsem si všiml, že se k Nickovi přisrala nějaká holka tak mě nenapadlo nic jiného než tam jít. Přišel jsem teda k Nickovi a políbil ho. Pak jsem se odlepil od jeho úst a otočil se. Ta holka už byla pryč. ,,Co to mělo být ?,, zeptal se Nick ,,to, že jsem ti zachránil život,, usál jsem se na něj vypil mu ze skleničky whisky a znovu ho políbil. Lidé kolem si nás nevšímaly. A i kdyby si nás všímaly mě by to bylo ukradený.
S Nickem jsme popíjely dál a dál. Alkohol tam byl zadarmo tak jsme toho využívaly co nejvíce jsme mohly. Dál jsme chvíli tancovali chvíli pili a celkově to nebyl ještě zdaleka konec..
Udělalo se mi zle tak jsem nějakým způsobem našel záchody a pořádně se pozvracel bylo to totálně nechutný. Když jsem to ze sebe dostal šel po mě hned zvracet Nick tak jsem ho hladil po zádech a čekal než to bude venku..
Když jsme byli dostatečně na mol rozhodly jsme se jít domů mezi tím co jsme šly k autu nám barman podal ještě flašku rumu ,,Na účet podniku,, ,,DěKuJeM *škit*,, řekly jsme na ráz a šly jsme ven veselý jak nikdy ,,hE He HeEeEee, to bVyla žvAnDA tyvuole,, plácl jsem z opilosti ,,tUo TeDyy ByLuA,, Začaly jsme se ještě více smát a Nick šel k autu ,,NuO Alerr PpUZOčKeJ NemůŽEMe JeT AuTeemjs By jsMe uDěLaLi žUcH a byLri By JsMe kApUt,, řekl jsem a sám sobě jsem nerozuměl (Snad tomu vy rozumíte XD) No TaK juaaA žaVolÁm PánA s KočáREm co Nኚs zaVeUuZe,, Já jsem mu to odkývl a jakýmsi zázrakem jsme vyťukali číslo na taxi, no teda jestli nám někdo nepomohl. Po chvíli taxikář přijel mi jsme řekly adresu a za chvíli jsme byly doma ,,Pánové vidím, že jste veselý tak dneska nemusíte platit nashle,, ,,NasHLeeesjd,, ,,A děkujEEemmns,, ,,Hej PoŠliŠ ŽabIčKO Mi dosTáváMe JaKsdgi moC cHlasTU TYBrďo já začal dostávat záchvaty smíchu vyšli jsme schody BEZ ZRANĚNÍ, A dokázaly jsme se trefit do zámku a otevřely jsme si. Já jsem se svalil na gauč a Nick skočil za mnou a oba jsme tam usnuly.
Ráno*
"Sapnap"
Ráno jsem se probudil s brutální kocovinou nikdy v životě jsem tohle nezažil a rozhodně tohle nehodlám opakovat. Karl vypadal, že toho taky dost vypil a vzbudil se. Kňučel a otíral si oči ,,Tohle se mi nelíbí dnešek nebude dobrý,, řekl a já se zamyslel
!!!SPICY!!!
,,A víš o tom, že já znám lék na kocovinu,, Karl se na mě nechápavě koukl a já ho políbil a prozkoumával jsem mu svým jazykem ústa a pochvíli udělal to samé i mě. Sedl si na mě obkročmo a já ho pak položil na záda. Zajel jsem mu pod tričko a Karl sykl, protože jsem měl studené ruky, ale díky jeho tělu se po chvíli zahřály. Když jsem mu zajel pod tričko tak jsem mu ho sundal a přesunul se na bradavky. Začal jsem je kousat a Karl slastně vzdychal. Potom byla řada na něm takže mi sundal triko a líbal mě od krku až po hrudník a dělal mi flíčky. Potom jsme si sundali kalhoty a začala zábavnější část. Moje přirození jsem Karlovi strčil do jeho pusy a pomalu jsem se pohyboval. On udělal to samé i mě a já po chvíli spolkl jeho sperma. Pak jsme se začali opět líbat a při tom jsme slastí vzdychaly. Když jsme se líbali u krku a dělali si flíčky Karl mě kousl do ucha a zašeptal mi ,,Jsi krásný,, po té jsme se políbili lehly si a usnuly...
!!!KONEC SPICY!!!
Probudil jsem se až v 7 večer byl jsem po tom co se stalo dost vyčerpaný. Ale byl to hezký a nezapomenutelný zážitek. Karl ještě sladce spinkal tak jsem mu dal pusu na čelo a šel si udělat kávu. Rozhodl jsem se opět přichystat no ne snídani, ale spíš takovou večerní snídani. Ale neměl jsem všechno co jsem potřeboval chyběl mi Monster co měl Karl rád tak jsem musel jít bohužel pěšky do obchodu, protože jsme auto měli u té budovy kde byla diskotéka. V obchodě jsem tedy nakoupil co jsem potřeboval a když jsem dorazil domů začal jsem všechno chystat...
Tak jo Guys tady to máte snad se vám to SPICY líbilo jak jsem to napsala. Fakt nevím jak bych to měla rozepsat tak snad to bude dostačující, když tak se moc omlouvám, ale snažím se :(. Miluju vás a užívejte života <33
ČTEŠ
Dáme just Dance ? (Karlnap)
FanfictionPříběh se odehrává před, během a po mé minulé knížce ,,slib mi (DNF),,. 15+ scénky budou, ale bude to na stejný způsob jako v minulé knížce, ale možná fakt jenom MOŽNÁ to bude trochu více do detailu a jelikož jste úchyláci tak vás tím aspoň nalákám...