<15>

143 9 0
                                    

,,Sapnap,,

Když jsme po obědě zhlédli dva filmy, uvědomil jsem si, že zítra už odlétáme pryč. Moc se mi nechtělo u Willa se mi líbilo a Karlovi taky. Ale nemůžeme tu být věčně i on potřebuje soukromí a klid. Ale napadlo mě, že by jsme ještě před odletem mohli jít do zrcadlového bludiště které bylo na náměstí nedaleko odsud. Kluci si řekli proč ne tak jsme vzali nějaké peníze obuli se a vyrazily. 

Dojeli jsme na náměstí a vešly do malé skromné už starší budovy s nápisem nahoře ,,Zrcadlové Bludiště,, která tam stála nejméně už 20 let. Tam seděla starší paní a mile nás přivítala. Zaplatili jsme vstupné paní nám dala gumové rukavice, aby jsme ty zrcadla nezašpinili otisky našich rukou, protože většina lidí má ruce před sebou když v tom bludišti je. Ještě před tím než jsme vstoupili nás paní upozornila na to ať si dáváme pozor na tom kam šlapeme protože přeci jen ta budova má už dost za sebou takže tam ta podlaha zlobí tím, že se nějaká kachlička propadne a pak lidi padají. Kývli jsme na to, že v pořádku a vyrazili jsme. Will tam vešel rychlostí malého zombíka a hned po vkročení tam si narazil čumák. Zasmáli jsme se a já s Karlem jsme šly spolu. Byla to nejšílenější věc kterou jsem kdy v životě zažil asi 1 hodinu jsem tam bloudil a aspoň tisíckrát jsem si narazil držku i když jsem měl ruce před sebou. Po druhé to bylo z jedné strany lepší a z druhé mnohem horší, protože jsem kvůli té jedné kachličce spadl a nejspíš jsem si narazil zápěstí. Začal jsem tedy na Karla a Willa volat s tím že mě bolí zápěstí. Když jsme totiž s Karlem vešly spolu hned jsme se oddělili tím, že jsme se ztratily. Kluci se mě snažili najít a po nějaké té půl hodince se to povedlo a odešly jsme. Samozřejmě jsme paní poděkovali, že to bylo super a ta se asi málem rozbrečela. 

,,Karl,,

,,Zlato co jsi dělal ?,, Ptal jsem se s úsměvem Nicka když jsme jeli autem do nemocnice, že se na to doktoři podívají. ,,Spadl jsem kvůli té kachličce,, Řekl Nick a zasyčel bolestí ,,Bolí to moc ?,, zeptal jsem se a pohladil ho po tváři a usmál se. ,,Docela jo,, odsekl s bolestí v hlase,, Will se soustředil na řízení a ptal se jestli to má Nick nateklý. Měl to nateklý hodně takže jsme nějakou tu zlomeninu očekávali, ale že až tak velká zlomenina to bude to jsme nevěděli..

LIDIIIII OMLOUVÁM SE, ŽE MINULÝ TÝDEN NEBYLA ANI JEDNA KAPITOLA. Ale prostě a jednoduše jsem neměla žádný nápad, ale teď už vím jaký to bude až do konce takže vám udělám radost a napíšu aspoň ještě 3 kapitoly. :) Zatím Byee <33

457 slov

Dáme just Dance ? (Karlnap)Kde žijí příběhy. Začni objevovat