,,Sapnap,,
Nemohl jsem uvěřit tomu, že si konečně vezmu Karla. Byl jsem teď neskutečně šťastný. Po obědě jsme nedělali nic jiného než jsme vymýšleli jakou budeme mít svatbu. Nakonec jsme se rozhodli, že to nebude nic velkého a, že se prostě vezmeme na pláži, ale bude tam oblouk z květů bílých orchidejí. To se Karlovi hodně líbilo tak už jsme vše zařídily. Na svatbu jsme pozvali málo lidí konkrétně jsme pozvali Quackityho, Tubba, Tommyho, Wilbura, Ranbooa a naše rodiče. Nechtěli jsme to přehánět. Oba jsme s tím byly spokojení a mohli jít v klidu spát.
Další den byl jako všechny ostatní jen to bylo zvláštní tím, že jsem furt myslel na to, že si vezmu Karla a, že svatba bude už za dva týdny. Mezi tím co jsme čekali asi 4 dny po tom co jsme všem oznámili, že se budeme brát přijel Quackity. Přijel, aby nám pomohl s výběrem oblečení. Na tohle jsem totiž hlavu neměl. Takže jsme den po té co přijel šli vybírat. S Karlem šel první.
,,Karl,,
Šli jsme vybírat oblečení na svatbu. Prošli jsme kolem obchodu se saky a Quackityho jsem pozastavil ,,hej, ale saka jsou tady,, on se na mne usmál a šel dál celou dobu jsem ho okřikoval ,že saka jsou opačným směrem a najednou se zastavil položil ruky na moje ramena a povídá ,,Karle Karle Karle ty nepotřebuješ sako,, pohled upřel jiným směrem a koukl se na obchod a já myslel, že si ze mě dělá srandu. ,,NE! NE! NE! A NE! nebudu na sobě mít ženský šaty proboha!,, vykřikl jsem na něj a Quackity se mi vysmál ,,čemu se sakra směješ?,, ,,Karle chlap jako ty musí mít šaty tak neodmlouvej a pojď,, já jsem jen vzteky vešel do toho obchodu a šli jsme vybírat. Vzali jsme troje šaty které se mi nejvíce líbily. první dvoje se mi na mě nelíbili tak jsem si oblékl ty poslední. Vyšel jsem ven a ptal se Quackityho ,,Tak co ?,, on se na mě koukal s úžasem ,,Jako Bro nejsem Gay, ale ty jsi hot jako plot vypadáš skvěle,, já se usmál a koukl se na sebe nevypadalo to vůbec špatně právě naopak. Nakonec jsem byl rád, že mě sem Quackity vzal. Ty šaty byly jednoduché, ale krásné.
Dejme tomu, že takhle ty šaty vypadali :P
,,Sapnap,,
Čekal jsem asi hodinu než kluci něco vybrali a už jsem je viděl. Karl měl velkou tašku a v ní to oblečení. ,,Řekneš mi co v tom máš ?,, zeptal jsem se a Quackity mě hned zastavil ,,ŠššŠŠ ne žádný takový počkej si a teď pojď nahej tam jít nemůžeš a v teplákách už vůbec ne,, Řekl Quackity šli jsme Karl mezitím odešel dát to svoje oblečení do auta a, že tam rovnou počká. Tak jsme šli do obchodu a tam jsem v rychlosti vybral černé sako a k tomu červenou kravatu. Boty jsem si vzal klasické co se dávají na svatbu a kalhoty jsem vzal čistě černé. Quackity byl spokojen s mým výběrem tak jsme zaplatili a šli do auta a odjeli..
521 slov.
ČTEŠ
Dáme just Dance ? (Karlnap)
FanfictionPříběh se odehrává před, během a po mé minulé knížce ,,slib mi (DNF),,. 15+ scénky budou, ale bude to na stejný způsob jako v minulé knížce, ale možná fakt jenom MOŽNÁ to bude trochu více do detailu a jelikož jste úchyláci tak vás tím aspoň nalákám...