<19>

125 11 0
                                    

Tohle si poslechněte poslouchala jsem to celou dobu co jsem tohle psala. Je to boží strašně to zvedá náladu a znát to budete :P . Ale teď k příběhu.

,,Sapnap,,

V restauraci jsme si sedli ke stolu, který byl blízko zahrady kde byla fontána a kolem byly rudé růže. Pobídl jsem Karla, aby si sedl. To také udělal, po té jsem se posadil i já a už k nám kráčel číšník s jídelníčkem. Přivítal nás a poděkoval, že jsme přišli a položil nám jídelníčky na stůl. Vzal jsem si jeden do ruky a začal vybírat. Nalákali mě tam ty Špagety s rajčatovo- olivovou omáčkou, parmezánem a čerstvým oregánem. Tak jsem měl jasno co si dám a zeptal jsem se Karla co si dá on řekl, že si dá to co já tak jsem mu řekl o těch špagetách a neměl s tím sebemenší problém. Přišel číšník a už se ptal ,,co to bude pánové ?,, Řekli jsme mu ty špagety a na pití jsme si tedy dali bílé víno. Číšník to zapsal a elegantně odešel k dalšímu stolu s jednou rukou za zády. S Karlem jsme se bavili o různých věcech jako například o tom jestli by jsme se někdy v budoucnu nechtěli odstěhovat někam jinam a takovýhle věci. Po 10 minutách přišel číšník s dvouma talířema se špagetama a dal nám je na stůl ,,Buon Appetito,, my poděkovali a číšník s úsměvem na tváři odešel znovu k nějakému stolu pro další objednávku ,,dobrou chuť,, řekli jsme si s Karlem a pustili se do jídla. Po nějakých necelých 10 minutách jsme měli dojezeno. Musím uznat, že to byly ty nejlepší špagety co jsem kdy jedl. Karl taky hodně chválil. Dále jsme jen popíjeli víno a povídali si. Mezitím číšník odnesl talíře a po nějaké té hodince jsme už zaplatili a šli domů. 

!!SPICY!!

Doma jsem si sedl na gauč a Karl si to jen tak kráčel do ložnice ,,hej hej něco jsem ti snad slíbil ne ?,, koukl jsem se na něj a prohlédl si ho od shora dolů. On věděl na co myslím tak ke mně přišel s malým úsměvem na tváři. Sedl si na mě obkročmo a začal mi dělat flíčky na krk.  Já mu je oplatil, aby mu to nebylo líto. Přejel jsem jeho krk jazykem od shora dolů. Svlékl jsem si triko a sjel mu rukama pod to jeho, které jsem mu také svlékl. On zase svým jazykem přejel moji hruď. Následně mi Karl sundal kalhoty a on ty své. Začali jsme se líbat a Karl mě kousl do spodního rtu. Škodolibě se usmál a sundal mi trenky a začal pracovat. Já celou dobu slastně vzdychal než jsem se mu udělal do pusy. On to spolkl a pak byla řada na mě. Já jsem do něj začal narážet než jsme toho měli dost. Lehli jsme si a přikryli se dekou co byla poblíž. Dal jsem Karlovi pusu na čelo a oba jsme usnuli..

!!KONEC SPICY!!

Nazdaaar. Mám dnes dobrou náladu. Zrovna jsem se s rodinou vrátila domů. Byly jsme v Kunčicích na horách. A cestou zpátky jsem měla puštěné písničky a při těch písničkách jsem si něco představovala, ale ne nic úchylnýho :D . Představovala jsem si něco co bude v další knížce a měla jsem z toho dost husinu. Ale to bude až tahle bude dokončená. Ale myslím, že by to mohlo být dost dobrý. A bude to z DSMP takže ještě větší pecka. Takže užívejte <3.                                      

485 slov

Dáme just Dance ? (Karlnap)Kde žijí příběhy. Začni objevovat