<13>

203 14 5
                                    

Wilbur nás zavez k němu domů jeho byt byl obrovský a rozhodly jsme se, že na Twitchi všichni tři uděláme společný stream a tak se i stalo. Fanoušci šílely a vítaly nás po 6 měsících a byly rádi, že žijeme. Hodně se nás ptaly na to co se stalo s Clayem a Georgem a ohledně kolem toho. To jsme se rozhodly ignorovat. Po náročném streamu jsme šly dělat zase všichni tři večeři. Udělali jsme palačinky a byly moc dobré. Wilbur nás přesvědčil o tom, že se na gauči vyspí dobře a vyhrožoval, že pokud nebudeme spát v jeho posteli tak budeme spát na zemi a nebo prostě budeme muset odejít. To se Nickovi nechtělo tak nám nezbývalo nic jiného než spát v posteli Wilbura, která mimochodem úžasně voněla. Ještě před tím než jsme šly spát jsme si pustili film a u toho jsme kecali a Wil začal rozebírat ,,Strašně mě mrzí to co se stalo Clayovi a Georgovi pořád tomu nemohu uvěřit,, ,,To my všichni, ale nechci se k tomu vracet už jsem kvůli tomu probrečel dost a co se má stát to se stane,, odvětil Nick a hnaly se mu slzy do očí tak jsem ho pořádně obejmul. Wilovi se taky nahnaly slzy do očí, ale ty si rychle utřel. Popravdě je zajímavý vidět Wila jak se mu chce brečet, ale rozhodně jsem za to nebyl rád. Nemám rád když přátelé kolem mě brečí. ,,Kluci myslím, že je čas jít spát,, Řekl jsem klukům a oni souhlasili. Tak jsme se umyli a šly spát..

"Sapnap"

Ráno jsem se probudil ve voňavé posteli a byl úžasně vyspaný. Nikdy jsem se tak dobře nevyspal. Probudil jsem se, ale sám v posteli tak jsem šel do kuchyně a tam už to vonělo chlebem ve vajíčku ( Nic lepšího mě nenapadlo a nemůžu je pořád krmit jen palačinkama, vaflema a hamburgery ) Tak mě posadili ke stolu a já se pustil do jídla které už tam bylo nachystané. ,,Bylo to výborné moc se vám to povedlo,, kluci se na mě usmáli a poděkovaly. Já jelikož jsem byl ještě v pyžamu jsem se šel převléknout a pak šel zpět do obýváku s kuchyní. Tam jsem dal Karlovi pusu a Wilbur na nás nechápavě koukal ,,On to neví ?,, ,,Ještě jsme k tomu nedošly,, zasmáli jsme se a Wilbur se na nás díval jako na svatý obrázek a strašně se culil ,,Awwww vy jste sladcí.. Au..,, já ho bouchl do ramene, nesnáším když nám tak někdo říká on se na mě usmál a šel si sednout k telce a začal přemýšlet co budeme dělat..

"Wilbur"

Nikdy bych nevěřil, že i oni dva budou spolu, ale strašně jim to spolu sluší. Byl jsem rád, že jsou spolu a taky jsem to možná trochu čekal. Přeci jen znají se nejlépe. Nic přestanu nad tím přemýšlet a musím vymyslet něco čím se zabavíme. Přemýšleli jsme krátkou dobu a napadlo mě , že bych je mohl pozvat na bowling. Tak jsem jim to řekl a souhlasili. Tak jsem nám zamluvil místa a ve dvě jsme vyrazili..¨

Tady je další kapitola. A furt nevěřím tomu, že tohle už má přes 1K PŘEČTENÍ! to je šílený. Takže díky moc lidi a doufám, že se vám příběh líbí.  

PS: Doufám, že se máte všichni dobře zlatíčka moje <333. Takže těm co chodí spát posílám pusu na dobrou noc :3 a samozřejmě i těm kteří spát nechodí :D.

Dáme just Dance ? (Karlnap)Kde žijí příběhy. Začni objevovat