,,Wilbur,,
Došly jsme k restauraci a vešly dovnitř. Tam už na nás čekal muž za pultem. Přišly jsme za ním a řekli mu o naši rezervaci. Tak si něco naklikal do tabulky jako to bývá v KFC když si něco objednáváte a zavedl nás na bowling. Atmosféra tam byla skvělá, zábavná a hezky to tam vonělo. Bowling tam hrála i jedna parta lidí typl bych si tak 13-14 let. Když nás uviděli hned za námi přišly a chtěli fotku tak jsme se s nimi vyfotili a dále neotravovali. Což jsem se celkem divil. Ale nijak jsem to neřešil. Všichni jsme si sedli ke stolu a už nám nesly pizzu kterou jsem objednával cestou. Poděkovali jsme řekli jsi dobrou chuť a začali jíst.
Po 15 minutách jsme dojedli a mohli se pustit do hry. Parta lidí už byla pryč takže jsme tam měli klid. Mohli jsme si říct jak se chceme jmenovat a řekli jsme si, že Karl bude hranolka, Nick bude hamburger a já jsem si teda dal jméno Kečup. Neptejte se proč..
Uběhly dvě hodiny a Nick jak taky jinak vyhrál. Karl byl na druhém místě a já poslední. Takže jsem měl trest, že jsem měl jít na ženský záchody otevřít tam někomu dveře a říct ahoj. No moc se mi do toho nechtělo, ale udělat jsem to musel. A trapněji jsem se nikdy necítil. Popisovat vám to nebudu už na to nechci ani vzpomínat.
Všichni jsme se celou cestu smáli a já navrhl, že by jsme mohli jít ještě do mé oblíbené hospody která se jmenovala ,,U starého Billa,, kluci s tím souhlasili tak jsme šly a nebylo to ani tak moc daleko. Takže jsme tam přišly a sedli si ke stolu u okna kde byl hezký výhled na jednu zahradu která tam byla už 50 let a vypadalo to tam pořád stejně krásně. Vlastně kvůli tomuhle tam chodím nikdy jsem nic hezčího neviděl. Klukům se tam moc líbilo. ,,Tak hoši dneska si dám jen jeden půl litr nic víc,, To byla největší blbost co jsem kdy řekl. Po dvou hodinách jsem v sobě měl už 8 půl litr a byl jsem totálně na sračky. Divím se, že to kluci se mnou zvládli a nenechali mě tam. Protože když jsem mimo tak říkám totální kraviny. Kluci se na mě nechápavě koukali a já se jen smál a pomalu usínal. A když už došlo na spaní kluci mě vzali za ramena a táhli celou cestu domů. Co se dělo pak si už nepamatuji..
,,Karl,,
Došly jsme s opilým Wilem před byt zázrakem vytáhli klíče z jeho kapsy a vešly dlouhým krokem dovnitř. Hodili jsme ho na gauč sundali boty a sundali mikinu aby mu nebylo horko a sedli si s výdechem na židle u jídelního stolu. A jelikož jsem já a Nick byl střízlivý tak jsme si nalili skleničku vína a popíjeli.
!!!!!!!SPICY!!!!!!!
Po chvíli popíjení červeného vína jsme si šly s Nickem lehnout do postele a začali jsme se na sebe koukat a začali jsme se líbat. Při líbání mě Nick kousl do spodního rtu. Miluju když se jeho něžné a měkké rty dotýkají těch mích. Když nám došel vzduch naše rty se odpojili a po chvíli zase spojili. Nick si mě přitáhl k sobě a já na něm seděl obkročmo. Rty jsme zase odpojily od sebe a já dal své ruce na jeho jemný krk. Díval se mi do očí a já do těch jeho. Nejde popsat to jak jsem se v nich topil. Nick mi začal dělat malé vášnivé flíčky na krku kam jen mohl proto jsem si dal hlavu nahoru, aby měl více prostoru. Vychutnával jsem si to jak nejvíce to šlo. Své ruce jsem měl stále na jeho krku a potichoučku jsem slastně zasyčel, aby věděl, že se mi to líbí. Chtěl jsem větší vzrůšo tak jsem od jeho krku začal sjíždět rukama na jeho hruď a pomalu níže a sjel jsem mu pod tričko a zase ho jemně chytl za krk a začal jsem mu flíčky dělat já a sundal jsem mu triko a byl jen v tílku. Pak triko svlíkl i on mě a přešel k opasku který jsem měl na kalhotech a začal ho sundávat. Pak mi svlékl kalhoty a vyměnili se naše pozice. Takže jsem já byl dole a on nahoře. Pak jsem mu kalhoty sundal i já. Když mi sundal i trenky a přesunul se tam dolů a začal, já jsem se chytl postele a tahal za prostěradlo a samozřejmě vzdychl, ale trochu potišeji, aby to neslyšel Will a nevzbudil ho. Následně se posunul tak, aby se mi koukal do očí. ,,Líbí ?,, Já jsem ho chytl zezadu za krk políbil ho a shodil ho na záda. ,,Teď se budeš muset uvolnit,, upřel jsem na něj úsměv a začal pracovat rukama i pusou a Nick začal taky vzdychat a udělal se mi do pusy já jsem to polkl a zase jsme se vyměnili a Nick mi dýchl a zašeptal do ucha mezitím co já jsem ležel na břiše ,, Jsi krásný Karle,, Pak do mě začal narážet a po chvíli jsme se už jen líbali a nakonec usnuli..
!!!!!!!!!KONEC SPICY!!!!!!!!!!
Budu doufat, že mě neukřižujete za to Spicy když tak napište jestli to je dobrý :D. Snad se vám kapitola líbí, a zítra můžete očekávat další.. :)
Byeee <333
873 slov..
ČTEŠ
Dáme just Dance ? (Karlnap)
FanficPříběh se odehrává před, během a po mé minulé knížce ,,slib mi (DNF),,. 15+ scénky budou, ale bude to na stejný způsob jako v minulé knížce, ale možná fakt jenom MOŽNÁ to bude trochu více do detailu a jelikož jste úchyláci tak vás tím aspoň nalákám...