İlk Karşılaşma

410 26 11
                                    

Brimstone: Evet gel bakalım Reyna seni silah arkadaşlarınla tanıştıralım.

Reyna: Bana bebekmişim gibi davranma Brimstone

Brimstone: Tamam tamam sakin ol. Bak bu...

...: Bi sorunumuz var efendim. Gelmeniz lazım

Brimstone: Tamam geliyorum Sage gelir misin bu Reyna yeni silah arkadaşınız oda sizin gibi radiant ona buraları gezdirir misin benim gitmem lazım ha bu arada eşyalarını senin odana koysun çünkü beraber kalacaksınız.

Sage: Tamam Brim. Merhaba Reyna ben Sage.

Reyna: Brimstone söyledi ya zaten nerede antrenman yapanilirim götürür müsün beni oraya.

Sage: Sakin ol biraz önce her yeri tantayım sana ama önce odamıza gidelim şu eşyalarını bi yerleştirelim bize ayakbağı olmasınlar.

Reyna:Peki ama acele edeli...

Raze: Dikkat! Dikkat! bombot gel buraya ah be eski dostum sen de mi benden sıkıldın ya.Sage bu hatun kim ,selam ben Raze.

Sage:Yeni gelen ajanlardan.

Reyna: Bence bana pek bulaşma Raze ve o zımbırtı ayağımın altında dolaşmasa iyi olur.

Raze: Biraz sakin ol amigo.Ayrıca zımbırtı dediğin şey tek seferde 3 kişi öldürdü.

Reyna: (Alaycı şekilde güler) İyi de bundan banane ayağımın altında dolaşmasın yoksa kırarım.

Sage:Tamam Raze arkadaşımız yol yorgunu ama bir yerde haklı o robot ortada dolaşmasa iyi olur birinin yaralanmasını istemeyiz sonuçta.

Raze: Ah be çiçero yine istenmedik.(der ve gider)

Sage: bizim odamız bi üst katta gel bakalım.

merdivenlerden çıkarken Reyna etrfını tanımaya çalışırken Sage'in sorusuyla irkildi

Sage:Senin olayın ne umarım sende sevdiğin birini kaybetmemişsinndir.

Reyna:Bunu nerden çıkardın ki?

Sage: Burdaki ajanların çoğu sevdiği birilerini kaybetti çünkü.

Reyna:...

bir iki dakika sonra odalarına geldiler.

Sage:Pencere kenarında ben yatıyorum ama kendini daha iyi hissedeceksen yatabilirsin.

Reyna:Neden bu kadar iyisin bu hayat sana hiç acı çektirmedi mi? Çok hayat dolusun . Neden?

Sage:Geçmişte yaşadıklarım üzücü şeyleri hatırlamak sadece bana acı verecek o yüzden onlardan ders alıyorum sadece. Hayat dolu olmalıyım çünkü arkadaşlarım bana güveniyo ve güven duygusu beni bu hayata bağlayan şeylerden biri. Sen neden bu kadar öfkelisin.

Reyna cevap vermez. Reyna'nın eşyalarını yerleştirirken kapıda bağırma sesleri gelir Sage kapıyı açar ve...
















reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin