Neden O

179 15 8
                                    

...: Hoşuma gidiyorsun Killjoy!

Kj: Sende benim hoşuma gidiyorsun Raze.

Reynna gördükleri karşısında çok şaşırdı. Ne yani bu ikisi işi pişirmişler miydi? Sage Reynanın yanına gelmişti ve olanları gördü. Killjoy ikisini farketmiştive;

Kj: Oh Sage şey biz aslında ... Neyse ya her şey gördüğün gibi işte. der ve Raze'in elini tutar çekiştirerek dışarı çıkartmaya çalışır. Raze fena kzarmıştı ama.

Reyna: Sürprizin bu muydu?

Sage: Tabiki de hayır bu bana da sürpriz oldu. Senin sürprizin orda sanırım eskiden sürüyormuşsun.

Reyna Sage'nin gösterdiği yere baktı ve fıstık gibi bir motor gördü. Şaşkınlığını gizleyemedi . Bu kız motor sürdüğünü nerden öğrenmişti. Ama şimdi buna takılmayacaktı. Acaba bunu şimdi sürebilir miydi.

Reyna: Şimdi sürebilir miyim?

Sage:Tabi ama dikkatli ol.

Reyna: Peki benimle gelmek ister misin?

Sage: Tabi ama anca öğleden sonra gelebilirim çünkü işlerim var.

Reyna: 4.30 uygun mu o zamana kadar biraz ortamı keşfederim sonra seninle yemeğe çıkarız ne dersin?

Sage: Harika olur o zaman sonra görüşürüz.

Reyna bi an kabul etmeyecek diye çok korkmuştu ama şimdi ilk date e çıkıyolar Reyna yerinde duramıyordu motora atlayıp kendine çeki düzen verecekti.

Viper bu olanların hepsini duymuştu bu Reyna onun canını çok sıkıyordu . Ama onları buluşturmayacaktı ve bu konuda Omen'dan yardım istedi.Omen Reyna'yı oyalayacaktı ve Viper o Sage ile dışarı cıkacaktı.

4.25

Reyna elinde bir çiçekle kapıya gelmişti bile . Karşısında Omen vardı Reyna'yı lafa tuttu Reyna'yı başka tarafa çekiştiriyordu.

Sage hazır bir şekilde kapıda beklemeye başladı. Aradan yarım saat geçti ama Reyna ortada yoktu kendine doğru gelen Viper'ı gördü.

Viper: Sage ne bu halin. 

Sage:Bi arkadaşımı bekliyordum.

Viper: O arkadaş yok gibi ben de ekildim birlikte yemek yemeğe ne dersin.Hem arkadaşının geleceği yok gibi.

Sage etrafına tekrar bakıp Viper a gidelim der gibi başını salladı.

Onlar tam giderken Reyna geldi ve ikisini gördü ; ama o bana söz vermişti Viper ile ne işi vardı. Tabi ya Omenla beni oyaladı ve Sage 'i yemeğe götürdü.

reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin