Sage Reyneyı arıyordu ama bir türlü ulaşamıyordu. Son çare olarak Brime gitti. Tam Brimin kapısını çalacaktı ki içerden yüksek sesler duydu. Sanırım Reyna'nın nerde olduğunu biiyordu. Sage odaya daldı ve Brimle göz göze geldiler brim telsizle konuşmasını direkt yarıda kesip Sage e neden odaya daldın diye çıkıştı.
s: Reyna nerde
B: Onu bulmak için uğraşıyorum.
S:Bana pek öyle gelmedi. Brim nolursun tahmin ettiğim şeyi yapmamış ol.
B: Tagmin ettiğin ne ki.
S: Fade ile takas etmediğini söyle sırf bize Fade i verecekler diye Reynayı yarı yolda bırakmamış ol. Ona bunu 2. defa yapma.
B: Yok artık Sage ben öyle biri değilim ve beni hiç tanımamışsın benim taburumdan kimseyi göndermem hele ki Reyna'yı göndermek istesem bile onun gazabına uğramak istemediğim için onu göndermem.
S: E o zaman Reyna nerde
B: Viper dan şüpheleniyorum. İlk geldiğinden beri Reynadan haz etmemişti nedenini hiç anlamamıştım , zaten viper da görünmüyor ortada.Ben olayla ilgileniyorum sen endişelenme ama ben bu olayla ilgilenirken sen de lütfen ajanlarımızla ilgilen ve benim yerime onlara talimde yardımcı ol komuta sende.
Sage başını evet anlamında salladı ve odadan çıktı . Çıkar çıkmaz da Raze ile çarpıştı o da çok endişeli gözüküyordu.
S: Raze iyi misin.
R: Killjoyu gördün mü Sage bulamıyorum onu
S: Hayır görmedim ne zamandır ortada yok?
R: Fade'in gelişinden sonra görmedim onu hiç bir yerde yok başına bişey mi geldi offff nerde benim güzelim ya .
(Raze'in gözleri dolmuştu dokunsak ağlayacaktı sanki.) Sage Raze'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
S:Bak bazı ajanlarımız ortada yok ve ben bunu brime bildirdim galiba bir gizli göreve gönderilmişler diye tahmin ediyorum bence sakin olmalısın.
R: Senin için söylemesi kolay sevgilin yanında tabi .
S: Raze Reyna da yok ortalarda.
R: Ne???? Reyna ile Killjoy u aynı ekibe mi koydular hayır ya düşmalradan önce Reyna yer benim sevgiilimi.
S: Tek Reyna da değil viper da yok.
R: Bu daha kötü ikisi kavga eder suç benimkine kalır abi siz ne yapıyorsunuz ya
Raze çok sinirlenmişti. Sage talim alanına doğru yürümeye başladı aklından da türlü türlü düşünceler geçiyordu. Acaba cidden göreve mi yollanmışlardı. hiçbir şeyden emin değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reyna ve sage
Fanfictiontamamıyla hayaldir oyunla çok az ilgisi var benim kurduğum bi dünyada sevdiğim iki kişi genellikle lgbt ön planda