kıskanmak mı o da ne

213 16 5
                                    

Sage Reyna'yı vuran düşmanı öldürdü. Hemen Reyna'nın yanına gelip yarasına baktı radiantların yarasının çabuk kapandığını biliyordu o yüzden yarası kapanmadan kurşunu hemen çıkarmalıydı. Reyna'nın bilinci açıktı. Olan olayların farkındaydı.
Reyna: Gelmezsin sanıyordum.
Sage: Asla arkadaşlarımı yarı yolda bırakmam ne kadar bana kötü davransalar bile.
Reyna: Özür dilerim. Ama benim yapım bu.
Sage: Seni revire götürmeliyim.Kalkabilecek misin?

Reyna kalkmayı denedi ama canı çok yandı Sage bunu gördü ve Reyna'yı sırtına alıp revire götürdü.

Reyna: Baya güçlüsün ha
Sage: Senin kadar olmasa da bizimde gücümüz var.

Reyna, Sage'in başına bela olduğunu düşünüyordu. Ona zarar verdiğini düşünüyordu. Kendisi yerine Sage de vurulabilirdi. Peki o zaman ne yapacaktı.
Reyna hayatında yine birine değer vermeye başlamıştı. Korkuyordu. Ya bu kızın sonu da onun gibi olursa. Sage Reyna'nın yarasını temizlemişti.

Sage: Gel bakalım odaya gidelim de biraz dinlen.

Reyna kafasını evet anlamında salladı. O sırada yanlarına Sova geldi

Sova: Kızlar savaşta yanınıza gelemedim kusura bakmayın geçmiş olsun Reyna.
Reyna: ...
Sage: Sova , Brim bir şey dedi mi?
Sova: Hayır , açıkçası yanına uğramadım ama diyecek olsa çağırdı.
Sage: Anladım . Reyna sen eşyalarını al burda bekle ben hemen geliyorum.

Sovayla birlikte kapının önüne giden Sage e bakıyordu. Ne konuşuyorlardı ki çok merak etmişti neden yanında konuşmuyorlardı. Eşyalarını toplamaya başladı o sırada Sage çığlık atıp Sova'nın boynuna sarıldı Reyna çok garip olmuştu  sanırım Sovayı hiç sevmeyecekti. Çünkü Sage'in yanında çok geziyordu. Bı anda neden bunları düşündüğünü sorguladı Sage'in sevgilisi olabilirdi bu durum onu ne ilgilendirirdi ki. Sage Reyna'ya doğru geldi.

Sage: Hazırsan gidelim

Reyna evet anlamında başını salladı. Yolda yürürken Reyna Sova ile aralarında ne olduğunu sordu Sage e.

Sage: Neden bununla ilgileniyorsun.
Reyna: Merak
Sage: Sen merak edebiliyor muydun ya
Reyna: Tamam sormadım farzet.
Sage: Aramızda bir şey yok. Sadece arkadaşız da sen beni mi kıskandın.
Reyna: Ne alaka Şova hoşuma gitmiş olamaz mı.

Sage'in yüzü düştü ne demek Sova hoşuma gitti burda kendisi varken niye böyle demişti ve niye bu cümle canını yakmıştı kendisine ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Odaya geldiklerinde Reyna'yı yatağa yatırdı ve odadan çıkmak için kapıyı açtı.

Reyna: Nereye gidiyorsun.
Sage: Sovayı çağırayım da hoşlandığın kişiyle birlikte kal.
Reyna: Saçmalama şaka yaptım öyle bir şey yok.

Sage bir anda çok mutlu olmuştu kendisi duygularını kontrol edemiyordu. Bu kız duygularını alt üst etmişti. Sage yerinden kıpırdamamıştı.

Reyna: Eee hâlâ orda mı duracaksın.
Sage: Ben çıkayım da sen dinlen işte.
Reyna: Neden sen yanımdayken dinlenmez miyim.
Sage: Yanında kalmamı istiyorsan kalırım.
Reyna: Kalmanı istiyorum.

Sage kendi yatağına oturdu.
Sage: Hâlâ  kabuslar görüyor musun.
Reyna: Evet. Her zaman görüyorum ne zaman gözümü kapatsam en büyük korkumla karşılaşıyorum.
Sage: Çok özel değilse bana söyler misin.
Reyna: Sevdiğim kişileri kaybetmek. Onların ölümünü izlemek ve bir şey yapamamak.
Sage: Emin ol sevdiğin kişilerin seni suçlamayacağına eminim.
Reyna: Ben olsam suçlardım.

Kızlar sabaha kadar dertleşmeyi düşünüyorlardı ama Reyna cümlesini bitirdikten Sage'in kafasının omuzuna düştüğünü gördü sonra onu göğsüne yatırdı. Kısa bir süre sonra o da uyudu.

...



reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin