Kim bunlar neden burdayım

249 22 1
                                    

Sage: Ooo kızlar sakin olun olay nedir?

Astra:Çiçeğim şunlara birşey de ya üstüme çok geliyolar.

Sage:Olay ne Astra

Astra: Neymiş efendim çiçeklerim çok yer kaplıyomuş  hanımefendinin sinirini bozuyomuş ufacık çiçeklerden ne istiyor bu ya.

Viper:Astra çok sinir bozuyosun yeter Sage odamın değişmesini talep ediyorum.

Sage: isteğini Brim'e söylemelisin benim bu konu hakkında yapacak bir şeyim yok.Üzgünüm.

Astra: Aa a bakın şu elma kurduna asıl ben onun ininden kaçmak istiyorum hem de Killjoy'un yanına taşınmak istiyorum.

Viper: Olmaz ben oraya gideceğim minik fare ile işim var benim.

Astra: Napim ilk ben dedim.

Raze: Aloo Killjoy'un yanı dolu ben varım biliyorsunuz  değil mi?Hayır yani ikimiz de yerimizden memnun...

Zil çalar kızlar kahvaltı için yemekhaneye doğru yönelir. Reyna olayı çözmeye çalışırken Sage Reyna'nın koluna girer ve beraber yemekhaneye doğru ilerlerler.

Sage: Sakin ol kraliçe sadece kahvaltı zamanı.

Kraliçe bu kelime Reyna'nın hoşuna gitmişti. Sage' i sevmeye başlamıştı ama hala kendisine göre çok pofuduk evet evet pofuduk geliyordu.

Reyna: O kızlar neden anlaşamıyorlar.

Sage: Onların normal hali hep öyleler sıkıntı yok yani.

Reyna:Killjoy dedikleri kim?

Sage:Burdaki gördüğün ve göremediğin tüm elektronik aletler Killjoy'un sanat eseri.

Reyna: Kız çok yetenekli olmalı. Viper denen kızla kafalarımızın uyuşacağı kesin.

Sage: Kim bilir.

Kızlar yemeklerini aldıktan sonra boş bir masaya geçerler Sage sırasıyla ajanları tanıtmaya başlar.

Sage: Raze'i gördün işi gücü şakrabanlın yapmaktır ama çok iyi bir düellocudur

...(hepsini teker teker tanıtamayacağım çoklar çünkü kusura bakmayın)

ve son olarak Sova kendisi Rus ve çok iyi bir avcıdır.

Reyna:Gözüne noldu?

Sage: Bilmem ama bu gözü de ona Killjoy yaptı. Eskisinden daha iyi dediğini duymuştum gözü için.

Sova: Hanımlar oturabilir miyim?

...

reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin