Reyna'nın yanakları kızarmaya başlamıştı Sage ona böyle kelimeler kullanacak mıydı hep. Bir yandan kullanmasını istiyor diğer yandan da istemiyordu çünkü kalbi eriyordu.
R:. Sanırım beni öldürmek istiyorsun
S:. Aaaa neden tabi ki öldürmek istemiyorum
R:. O zaman böyle kelimeleri neden kullanıyorsun.
Sage Reynaya doğru yürüdü aralarında bir karışlik boşluk kalmıştı Reyna gözlerini kapatmış Sage in onu öpmesini bekliyordu. Sage Reynaya gülerek baktı ve kulağına doğru fısıldadı.
S:. Seni öpmemi bu kadar çok istediğini bilmiyordum.
Reyna hemen gözlerini açtı kim ben mi istiyorum diyerek güldü. Sage de gülmüştü Sage killjoya bakmak için odadan çıktı. Yatakhane ye doğru giderken koridorun sonunda astranin seslerini duydu ve bakmak için oraya yöneldi Fade bir kolunu duvara koymuş Astrayi duvara yaslamış boynundan öpüyordu Astra da durumdan çok memnun olacak ki gülüyordu. Sage küçük bir gülümsemeyle onlara hiç görünmeden kj bin odasına gitti. Orda da karşılaştığı manzara pek farklı değildi Raze kj nin koynuna yatmış kj de Raze in başını okşuyordu. Sage odaya girince kj biraz tedirgin oldu ama Sage sıkıntı yok der gibi başını aşağı yukarı salladı.
S:. Durumuna bakmaya geldim nasılsın bir ağrın sızın var mı (bizim köydeki doktor sanki mk teyzem bı ağrın neyin var mı diye yazsaydım ya bı an)
Kj:. Hayır hayır iyiyim refakatçim bana çok iyi baktı sağol. Ş-şey Sage Reyna nasıl iyi mi onu göremedim.
S:. İyi iyi o da tüm gece seni sorup durdu ameliyattan çıkınca hep başındaydı ama sonra uyuması için odasına götürdüm.
Kj:. İyi yapmışsın. O kendine gelince uğrasın yanima olur mu söyleyebilir misin ona.
S:. Tabi ki o uyanınca gelir zaten.
Raze gözlerini açtı
R:. Bı uyutmadiniz be canlarım. Ooo Sage hoşgeldin benimkinin durumu nasıl iyi mi?
S. Turp gibi.
R:. İyi iyi hep öyle olsun.
Raze in gözleri gülüyordu kj ye bakarken Sage bu ikisinin verdiği Vibe i çok beğeniyordu.
Aşkolar konu önerin onun üzerine yazayım konu bulamıyorum pek biraz geç yazmamın sebebi yks öğrencisi olmam.
Sizin fikirlerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reyna ve sage
Fanfictamamıyla hayaldir oyunla çok az ilgisi var benim kurduğum bi dünyada sevdiğim iki kişi genellikle lgbt ön planda