Tutun Küçük Enişteyi ( Raze = Küçük Enişte)

111 9 1
                                    

Reyna kendisine gelen kurşunu farketmedi ama Killjoy farketmişti ve Reyna'yı korumak için kendini siper etti. Reyna yine aynı şeyleri yaşamak istemiyordu . Yine kardeşini kaybetmek istemiyordu. Viper dehşete düşmüş olacak ki ordaki bütün askerleri öldürmüştü.

V: Reyna Killjoy'u  da al ve helikoptere geri dönün Sova , Phoenix hadi çocuklar şu radyaniti bulalım ve Killjoy'u Sage'e götürelim.

Tam da Viper'ın dediği gibi olmuştu. Reyna Killjoy'u kucağına alıp helikoptere götürdü. Diğerleri de radyaniti bulup hemen helikoptere binip eve döndüler. Brim çok korkmuştu. Bu durumu hemen Sage'e anlattı ve Sage operasyon için ameliyathaneyi ayarladı.Reyna Killjoy'u kucağında aşağıya indirdi . Raze koşarak sevgilisini alıp ameliyathaneye koşa koşa götürdü. Sage Reynaya hemen sarılıp Raze'in peşinden koştu. Raze Killjoyu sedyeye koydu ve Sage Skye yi çağırmasını söyledi. Killjoy zorlu bir operasyon geçiriyordu. Raze ne yapacağını bilemedi. Orda durdukça Reyna ve Viper'ı dövmek istiyodu. Nasıl böyle sorumsuzca davranırlardı ya. Raze sabaha kadar gözünü kırpmadan ameliyathane kapısının önünde bekledi. Sonunda sevgilisi çıkmıştı. Ama uyuyordu. Arkadan Sage çıktı ve açıklamayı yaptı.

S: Hayati tehlikeyi atlattı neyseki kurşun kalbine yakın bir yerde değilmiş şimdi uyuyacak ama bir süre bu savaş işlerinden uzak durmalı ve sol kolunu kullanamayacak bir süre. 

Brimstone: Raze sen ortağınla ilgilenirsin bir süre ikiniz ana binaya gideceksiniz Killjoy burda olmasın burda olursa çalışmak ister.

S: Aksine burda olmalı ki benim kontürolüm altında olmalı.

B: Senin için nasıl uygunsa öyle olsun. Viper odama gel.

Sage Reynayı odaya götürdü. Onun da yaralarını sardı. Reyna'nın pek bişeyi yoktu. Ama Sage çok yorulmuştu zorlu bir ameliyattan çıkmıştı. Reyna hemen Sage'i yatağına götürüp yatağına yatırdı onu kaybetmekten çok korkmuştu o uyanana kadar onu izleyecekti.

 Reyna hemen Sage'i yatağına götürüp yatağına yatırdı onu kaybetmekten çok korkmuştu o uyanana kadar onu izleyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin