PEKİ O GÜN NE OLDU

117 11 4
                                    

Brim o gün çok huzursuzdu. Başına gelecekleri biliyodu bunu yapmak istemiyordu ama yapması lazımdı. Burdakilerin güvenliği için bu zorunluydu. Kingdom'ın masumlara yaptıklarını gördükten sonra buna izin veremezdi. Sonuçta Kingdom'ın bi açığını bulmuştu ve yapılması gerekeni yapacaktı ama bu görev için düşündüğü ajanlar daha hazır değildi. birbirlerinden hiç hazetmiyorlardı. Bıraksalar bir kaşık suda boğacaklardı birbirlerini. Ama yapacaktı ve onları Fade'in geldiği gün göreve gönderecekti.

Fade sonunda gelmişi

 Reyna , Killjoy , Viper , Sova ve Phoenix gideceklerdi ve hepsini bayıltarak yanına getirmişti. Hiç biri bu durumdan mutlu değildi. Brim açıklama yaptı ve ajanlar istemeyerek de olsa gitmek zorunda kaldı çünkü sevdiklerini kaybetmek istemiyolardı. Yola çıkmışlardı ve ilk tartışma orda başladı Reyna tartışmaya girmek istemiyordu ama Viper çok kaşınıyodu ama Reyna istifini hiç bozmadı. Viper'ın , Killjoy'u ezmeye başladığını görünce çıldırdı ve;

R: Bana bak uzakta ne yapıyorsan yap bana ve burdakilere bulaşma tamam mı kimse senin kaprisini çekemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

R: Bana bak uzakta ne yapıyorsan yap bana ve burdakilere bulaşma tamam mı kimse senin kaprisini çekemez.

V: Bakın hele dünkü çaylağa.

K: Reyna boşver muhattap olma onunla bırak kouşup dursun.

V: Noldu Killjoy daha düne kadar Reynayla saç başa giriyodun şimdi noldu. Ya da dur ben tahmin edeyim güçsüz olduğunu anladın ve Reynaya mı sığındın ama tatlım yanlış seçim o seni korumicak. İlk fırsatta senden kurtulacak.

R: Öyle bişey olmayacak ben takımımdan kimseyi yarı yolda bırakmam ben sen değilim.

- ALANA GELDİK TÜM AJANLAR İNİŞ İÇİN HAZIRLANSIN-

Herkes aşağıya indi ve  killjoy radyaniti bulmaya çalışıyordu. Sonunda sinyal almıştı Reyna killjoy'a bişey olmaması için elinden geleni yapıyordu onu canı pahasına koruyodu. Killjoy sonunda bi sinyal aldı ve tabir-i caise at gibi koşup radyanite bakacaktı ama bu bir tuzaktı Reyna bunu anladı ve Killjoyu ordan çekti. Çatışma başlamıştı.

V: Al işte beceriksiz niye etrafa bakmadan koşuyosun.

R: Viper yeter. Nerden bilsin onun yerinde sen olsaydın eminim ki aynısını yapacaksın.  

Viper la Reyna çatışmayı bırakıp birbirlerine sataşmaya başlayınca Reyna kendisine gelen kurşunu farketmedi


reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin