duygular karışık

234 18 4
                                    

Sage: O yatakta yatmak istediğine emin misin?
Reyna:Evet
Reyna bir anda Sage e sarıldı. Sage neye uğradığını şaşırdı hiç beklemiyordu böyle bir şeyi.
Reyna: Teşekkür ederim.
Sage:Ne yaptım ki sadece bir kıyafet alt tarafı.
Reyna:Benim için alt tarafı bir kıyafet değil bu Sage yaşadığım olaylardan sonra başıma gelen en iyi şeylerden birisin.
Sage: Kafan taş falan mı düştü sabahtan beri bana soğuk davranan Reyna gitti yerine başka biri geldi sanki.
Reyna: Bir daha böyle sözler duymayacaksın merak etme.
Sage:Neden
Reyna cevap vermeden yatağına girdi ve biraz uyumak istedi. Uykuya daldığı anda kabuslar görmeye başladı bunu gören Sage Reyna'nın yanına geldi ve yanında olduğunu söyledi. Reyna bir anda yerinden sıçradı ve Sage'e sarıldı.
Reyna: Yanımda yatar mısın?
Sage:Elbette
Reyna uykuya daldıktan kısa süre sonra Sage Reyna'nın saçlarıyla oynadı. Nedenini anlayamadığı bir şey onu Reyna'ya çekiyordu.Reyna'yı seviyordu.

İkiside kapı sesi ile uyandı gelen Killjoydu
Kj: Nerede kaldınız antrenmana gidicez hadi ama ya.
Sage:Tamam geliyoruz. Reyna uyanmalısın antrenmana geç kaldık.
Reyna ani bir refleksle Sage'i kolundan tutup yatağa doğru çekti.
Sage:Reynaaa
Reyna:Çok pardon ben seni şey zannettim.
Sage:Kim
Reyna:Kapıdaki kimmiş.
Sage: Aaaa unuttum hadi kalk eğitime gidicez.
Kızlar hemen hazırlandı Reyna çabuk giyinip çantasını hazırlarken içeriden Sage kemerini düzelterek Reyna'nın yanına geldi.Reyna gözlerini Sage'den alamadı çok güzel olmuştu.

...

Eğitim alanına geldiklerinde takım çok heyecanlıydı Brim bir konuşma yaptıktan sonra hepsine teker teker mühimmat verdi, reflekslerini kontrol etti sıra Reyna'ya geldi.
Brim:Bize neler yapabileceğini göster bakalım Kraliçe.
Reyna bu kelimeyi her duyduğunda çok gururlanıyordu.
Reyna güçlerini robotlarda denerken bile çok gaddardı. Sage Reyna'nın bu halini gördükçe daha da korkuyordu bu kadar kin niye ya da kime diye düşünmeden edemiyordu. Sage'in bu halini gören Reyna daha sakin dövüşmeyi denedi çünkü Sage'in güvenini zedelemek istemiyordu.Brim Reyna'nın güçlerini test ettikten sonra Reyna'nın ne kadar güçlü olduğunu anladı. Sırada bu takımın ekip çalışmasına bakacaktı bunun için maç yapacaklardı.

Maç başladı Sage her zamanki gibi takımı bir arada tutmak için taktikler verirken, Killjoy alan sovunuyor , Sova çok dikkatli hareket ediyor ve Sage'in sözünden çıkmıyor , Raze Sage'den gelen komutla harekete geçmeyi planlıyor. Reyna ise komutların hiçbirini dinlemiyor kendi başına hepsini yere indirmeyi düşünüyor. Brim bu kız için çok üzülüyordu.

Sage: Reyna bizimle hareket etmelisin. Tek başına gitme yararlanabilirsin. Komutlarımızı bekle. Lütfen.
Reyna: Siz sadece ayakbağısınız.

Reyna ilk düşmanı indirdi ikinciyi ve üçüncüyü dördüncü düşman onu arkalamıştı onu göremedi diğer düşmana odaklanmış şekilde onun arkasından gidiyordu ama arkasında düşman olduğunu hâlâ farketmemişti.
Silah patladı Reyna yere yığıldı Reyna Sage'in sesini duyabilmişti.
Sage: Reynaa

reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin