BELA

192 18 1
                                    

Reyna yaptıklarından hiç pişman değildi.
Sage'in yanakları kızarmıştı eli ayağı birbirine dolandı ne yapacağını bilemedi. Hemen uyumak istedi ikisinde.
O gece çok uzun geçmişti onlar için. Sabah olunca ikiside birbirinin yüzüne bakamıyordu. Reyna Viper'dan intikam almak istiyordu bugün sahada onlara karşı savaşacaklardı.

Brim:. Tüm birimler yerlerine

Sage:. Reyna tek başına hareket etm...

Reyna çoktan başlamıştı bile.

1.kill
2.kill
3.kill
4.kill

Reyna:. Hadi ama korkak olma bu kadar Viper. Sage'i çalarken korkmadin da şimdi mi korkuyorsun.

Bum.

5.kill

BELA...

2. Tura başlamadan önce biraz dinlendiler. Tur baslamadan

Raze:. Reyna bir başladı mı önünü alamayız he

Reyna kendini Sage'e göstermek istiyordu ve o Viper'ı gebertmek istiyordu ve onu şu anda çok güzel eziyordu.


Mac bitti Brim Reyna'yı yanına çağırdı

Brim:. Bak asker biliyorum çok hırslı sin ve inanılmaz bir gücün var ama burda tek tabanca değilsin ekip arkadaşların var. Sana bir görev vereceğim kendi bölüğünün kaptanisin.

Reyna:. Ama o sage'in görevi Sage ne derki.

Sage:. Ben bir şey demem çünkü bizzat ben istedim .

Brim:. Evet asker sen bı takımın kaptanisin takımına yön vereceksin.

Reyna:. Anladım efendim.

Reyna ve Sage birlikte odaya doğru ilerlediler Sage  dün olanları konuşmak istiyordu ama çekiniyordu. Bugün Reyna'nın yaptıkları onu çok etkilemişti .

Sage:. Reyna dün niye beni öptün.

Reyna:. Çünkü senden hoşlanıyorum

Sage:. Ne!!!!!

Reyna Sakin Sakin üstünü değiştirdi sage'in ağzı açık bir şekilde Reyna'nın dediklerine sasiriyordu.
Reyna bir şok daha yarattı kıza tekrardan öptü.

reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin