yiaaa yaşama sebebin miyim gerçekten

122 9 4
                                    

S:. Sen hiç uyumadın mı?
R: gözüme uyku girmedi.
S:. Geçti artık Reyna Killjoy iyi tamam mı hadi biraz uyumaya çalış lütfen.
R:. Tamam.
S:. Sen 1 hafta boyunca antrenmanlarda yoksun.
R:. Hoppala o nerden çıktı.
S:. Bende çıktı biraz kafanı topla. Boş vakit geçir.
Reyna homurdanarak yatağa yattı.

Reyna homurdanarak yatağa yattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam bı küçük çocuk ya. Sage Killjoy'a bakmak için dışarı çıktı. Raze killjoyun başından ayrılmamisti belliki yorgunluktan gözleri şişmişti.
S:. Raze
R:. Sage sen mi geldin bende killjoy un başında bekliyordum bişey olur mu diye
S:. Farkettim de sen biraz uyu istersen bu görevi ben devralayım.
R:. Ama gözünü ondan bir dakika bile ayırma.
Sage tamam der gibi başını salladı Killjoy un her şeyi tamam di Sage ne olup bittiğini öğrenmek için  brimin odasına gitti.
S:. Brim bana her sey-
Brim odasında değildi. Ana binaya gideceklerdi. Unutmuştu Sage  geri killjoyun odasına gitti. Reyna uyandığı gibi killjoyun yanına geldi
R:. Durumu nasıl
S:. Gayet iyi bugün kendi odasına gidebilir.
R:. İhh içim rahatladı
S:. Killjoy la bu kadar yakın olduğunuzu bilmiyordum
R:. Değildik zaten ne olduysa bu görevde oldu. Onu sevmeye başladım.
S:. Anladım peki sana bişey sorsam
R:. Tabiki sor
S:. Bu görev hakkında ne biliyorsun
R:. Brim sana anlatmadı mı
S:. Hayır
R:. Benim anlatmam doğru olmayabilir ya da siktir et senden bişey saklamam. Brim bı radyanit bulmuş ve bu görev için bazılarımızı görevlendirdi. Biz gittik ama viper sürekli homurdanma içerisinde neyse  her defasında sustum sonra killjoya  sardı kız istemiyo onunla konuşmayı en sonunda dayanamadım patladım sen iste bize karışma falan diye.
Neyse Killjoy radyaniti buldu etrafa bakmadan hemen onun üzerine koştu ben tuzak olduğunu anladım ve onu geriye çektim viper başladı ordan işte salak misin falan demeye  dayanamadım laf yetiştirdim o sırada da Killjoy bana doğru gelen kurşunu gördü ve kendini benim önüme attı. Devamını biliyorsun zaten.
S:. Killjoy a büyük bir teşekkür borçluyum.
R:. Neden
S:. Yaşama sebebimi kurtarmış çünkü.

reyna ve sageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin