Ep 12

2K 112 0
                                    

Uni

"Jennie Kim"
"အ အအာဘွား  အ အဘိုး"
Jen grandpa"နှစ်ယောက်လုံး အထဲဝင်ခဲ့"
Jen grandma"Jennieဒါကြောင့်လားဆယ်ဂျွန်းကိုလက်မထပ်ချင်တာ"
"တောင်းပန်ပါတယ်အဘွား"
Jen grandpa"မင်းတို့"စကားတောင်မဆုံးသေးဘူးlisaမှဒူးထောက်ပြီ
"Ni Niရဲ့အမှားမဟုတ်ပါဘူး ကျွန်တော့်ရဲ့အမှားပါ ကျေးဇူးရှင်တွေကိုဒီလိုနည်းနဲ့ကျေးဇူးဆပ်တယ်လို့လည်းမထင်ပါနဲ့ဘယ်ကမှန်းတောင်မသိတဲ့သူနဲ့သဘောမတူဘူးလို့မသတ်မှတ်လိုက်ပါနဲ့ကျွန်တော်ကကျန်တဲ့အရာအားလုံးကိုမေ့ချင်မေ့ပါလိမ့်​မယ်Jenကိုတော့နှလုံးသားနဲ့ရင်းပြီးချစ်တာပါ ကျေးဇူးပြုပြီးခွင့်ပြုပေးပါ Anyiခွင့်မပြုသေးရင်လည်း စောင့်ကြည့်ပေးပါ"ဆို ပြီးဒူးထောက်ခေါင်းငုံးထားပါတယ်
Jen mind"ငါကိုကျရည်းစားစကားချစ်တယ်ဘဲပြောတတ်တဲ့ကောင်က ဒါမျိုးကျတော့တတ်နေပါလား"
Jen grandpa"ဟားဟားဟား  ဟား မင်းကလူရိုးလေးဘဲ"(အတိတ်မေ့နေလို့ပါ)
Lisaလည်းအူကြောင်ကြောင်နဲ့ဒူးထောက်ပြီးငေးနေ
Jen grandma"ဟုတ်တယ်မင်းတို့ကိုခေါ်တယ်ဆိုတာက လက်ထပ်ပွဲအမြန်လုပ်စေချင်လို့ဘဲ"
"ဗျာ"
"ဟာ အဘွားကလည်း ချစ်သူဖြစ်တာတောင်တစ်လတောင်မပြည့်သေးဘူးပြီတော့သမီးလည်းအခုမှနှစ်ဆယ်ကျော်လေးဘဲရှိသေးတာကို"
Jen grandma"ဘာနှစ်ဆယ်ကျော်လည်း နိသူငယ်ချင်းဘို့ဆွန်းတောင် ကလေးသုံးယောက်ရတော့မယ် ပြီတော့ငါတို့နှစ်ယောက်လည်းအသက်ကြီးလာပြီ နိကိုမစောင့်ရှောက်နိုင်တော့ဘူး စိတ်ချရတဲ့သူနဲ့ထားချင်တယ်"
ထိုအချိန်တိတ်နေသောလီဆာမှ "ဟုတ်အဘွားအမြန်ဆုံးလက်ထပ်နိုင်အောင်ကြိုးစားပါ့မယ်"
Jen mind"ဘာလူရိုးလေတဲ့လား ဒီလောက်တောင်လည်နေတဲ့သူကို"လီဆာကိုမျက်စောင်းထိုးရင်း
Jen"ummအဖိုးတို့သဘောအတိုင်းပါဘဲ "
Jen grandma"မသိရင် ငါတို့ကဘဲပေးစာနေသလိုဘဲ"
Jen"ဟီဟီး ဒါနဲ့အဘွားတို့ကဘယ်အချိန်ထဲကသိတာလဲဟင်"
Jen grandma"အမလေး တရွာလုံးတတောင်လုံးသိတယ် "
Jen grandpa"ဒါပေမဲ့ ကောင်လေး လက်ထပ်ဖို့ကတော့မင်းကိုယ်တိုင်ရှာတဲ့ပိုက်ဆံနဲ့ဘဲလက်ထပ်ပေးမှာနော်"
Lisa"ဟုတ်ကျွန်တော်အမြန်ဆုံးရှာပြီလက်ထပ် ပါ့မယ်"
"အေ ေအဒါဆိုလည်းအိပ်ကြတော့"
"ဟုတ် အဖွား"

"အဘိုးကြီး ဖြစ်ပါ့မလားကောင်လေးကဘယ်ကမှန်းတောင်မသိတာကို"
"စိတ်မပူပါနဲ့ကောင်လေးကိုကြည့်ရ တာလူကောင်းမှန်းသိသာပါတယ်"
"အကယ်၍များမိန်းမရှိနေရင်ကော"
"ကောင်လေး ကိုကြည့်တာနဲ့ရည်းစားတောင်ထားဖူးလားမသိဘူး"
"လက်ထပ်ဖို့ကကောင်လေးအတိတ်ကိုသတိရတဲ့အချိန်ထိစောင့်လိုက်ကြမလား"
"ဟာ မိန်းမ ကလည်းသူသတိရချိန်ကငါတို့သေတဲ့အချိန်မှဆိုသူကိုစောင့်နေရမှာလား မပူပါနဲ့ကောင်လေးက အလုပ်လုပ်တာတော်တယ်Jenကိုသူကောင်းကောင်းစောင့်ရှောက်နိုင်မှာပါ"
"အေပါကွယ်"

My HusbandWhere stories live. Discover now