Uni"အဖေအခုထိသတိမရသေးဘူးလားမေမေလေး"
"ဟင့်အင်း ဒါနဲ့မင်းအဖေကိုအခုလိုလုပ်တာတကယ်ဘဲMinoလား"
"ဟုတ်ပါတယ် မေမေလေး "
"ဘယ်လိုဖြစ်ပြီး အားလုံးကငါ့အမှားပါဘဲသူ့ကိုသေချာဂရုစိုက်ပေးသင့်တာသေချာဆုံးမပေးခဲ့သင့်တာ ဟင့်ဟင့်"
"မေမေလေးအမှားမဟုတ်ပါဘူး သူဘာသာဂရုမစိုက်ဘူးလို့စိတ်ထဲမှာမှတ်ထားလို့ပါ"
"တရားစီရင်ချက်ချပြီလားဟင်"
"ဒီနေ့ချမှာပါ"Jen"လီလီဘာလို့အခုထိလာမတွေ့သေးတာလဲမသိဘူး အလုပ်ရှုပ်နေလို့လား"
Dara"Ni Niဒီနေ့ဆိုင်သစ်ကိုသွားမှာမလား"
"ဟုတ်တယ်ဒေါ်လေး ကလေးတွေကိုကျောင်းပို့ပြီးတခါထဲသွားမလို့"
"အေအေ"
Junyoung"Ommaသွားရအောင်လေ အားလုံးအဆင်သင့်ဖြစ်ပြီ"
"Aww အေအေAraလေးကော"
"ဒီမှာပါ"
"ဒါဆိုသွားရအောင် "Jen"Soyoungကျောင်းမှာစာသေချာနားထောင်နော် Junyoung yaညီမလေးကိုလည်းဂရုစိုက်နော်"
"nae omma"
"ကဲအခုကAraလေးအလှည့် သွားကြမယ် "
ကားပေါ်တွင်
"Omma Appaကသမီးတို့ကိုဘာလို့လာမတွေ့ဒေးဒါလဲဟင်"
"Appaကအလုပ်ရှုပ်နေလို့ပါ အလုပ်ပြီးရင်လာတွေ့လိမ့်မယ်"
"အာရာစော် "Chae"Sooကိုယ်ဒီနေ့တရာရုံးကိုသွားရမှာ စီနီယာကိုသွားကူရမှာ Sooတယောက်ထဲအဆင်ပြေလားဟင်"
"အဆင်ပြေပါတယ် ကိုယ်ဝန်ကအခုမှတလကျော်လေးဘဲရှိသေးတာ ပြီတော့Sooရောဒီနေ့ရိုက်ကွင်းရှိတယ်"
"ဟင် Sooကလည်းကိုယ်ဝန်ကြီးနဲ့မသွားပါနဲ့ အိမ်မှာဘဲနေပါလား"
"ကိုယ်ဝန်ကအခုမှသွေးခဲလေးဘဲဖြစ်သေးတာပြီတော့ဒီအလုပ်ကsooရိုက်လက်စဆိုတော့လေ"
"Ummပါ ဒါပေမဲ့ဂရုစိုက်နော်ကိုယ်ဝန်ထိခိုက်စေမယ့်အခန်းတွေကျော်ခိုင်းနော် ဒါရိုက်တာကိုရောပြောထားကိုယ်ဝန်ရှိနေပြီဆိုတာ ပရိတ်သတ်တွေကိုတော့မကြာခင် ပြောြပကြတာပေါ့"
"Ummကောင်းကောင်းသွား""တရားစီရင်ချက်ချမယ် Mr Monobanနဲ့ Ms Lee Yu Jinတို့၏သားSong Minoသည်Companyငွေလာဘ်စားမှု Mr Monobanကိုလုပ်ကြံမှုတို့ကြောင့်ငွေဒဏ်ဝမ်10သန်းနှင့်ထောင်ဒဏ်5နှစ်ကျစေ တုံးတုံး"
ထောင်ကားထဲသို့ဝင်ခါနီး
"ခဏလေးပါကျွန်မသားနဲ့စကားခဏလောက်ပြောချင်လို့"
Mino"ဘာပြောစရာရှိလို့လဲ"
"ထောင်ထဲမှာကောင်းကောင်းနေနော် နေမကောင်းမဖြစ်အောင်နေနော်ပြီတော့ရန်လဲမဖြစ်နဲ့"
"ဒါဘဲမလား သွားတော့မယ်"
"ပြီတော့တောင်းပန်ပါတယ်အမေ့ကြောင့်ပါသားဒီလိုဖြစ်တာ"
"ကိစ္စမရှိပါဘူး အမေကအမြဲတမ်းဒီလိုဘဲလေကျွန်တော်ကို "ဘေးတွင်ရပ်နေသောlisaကိုကြည့်ပြီ
"ပြီးတော့ မင်းခဏနေတွေ့ကြတာပေါ့ သွားပြီနော် ဟွန်းဟွန်း "Devil smileဖြင့်
YOU ARE READING
My Husband
FanfictionZawgyi+Uni တောင်ပန်ပါတယ်ေတာငၸႏၸါတယ္ မမြတၼိခဲ့လို႔ Lalisa Monoban ဘာလို႔ၾကၽႏၼကိုေကလးေၾတနဲ႕ထားခဲ့နိုင္ရတာလဲ? Jennie Kim Lisaကိုေယာက္ာ္းေလးေအနနဲ႕ေရးပါမယ္ ပထမဆုံးေရးတာမို႔အမြားပါရျငၡင့္...