Ep 21

2.1K 135 6
                                    

Uni

"မဖြစ်နိုင်တာ!.ဟ ဟာ"
တီ တီ 📲
ဘို့ဆွန်း"Hello"
Jen"အော်ဘို့ဆွန်းya ငါမင်းကိုမေးစရာရှိတယ် ဟိုလေမင်းယောကျာ်းလွန်ခဲ့တဲ့5နှစ်ကငါယောကျာ်းကားမှောက်တဲ့နေရာကိုသွားခဲ့တယ်ဆို"
"Ummဟုတ်တယ်လေ ဘာဖြစ်လို့ လဲ"
"အသက်ရှင်ကျန်တဲ့သူရှိလား "
"မရှိဘူးတဲ့ ကားကချောက်ကိုကျပြီးပေါက်ကွဲသွားတာဆိုတော့ "
"ဟုတ်လား "
"Ummဒါနဲ့မင်းတို့Sinanကိုဘယ်တော့ပြန်လာကြမလဲ"
"ကလေးတွေကျောင်းပိတ်ရင်ပြန်ခဲ့မယ် အဘွားနဲ့ အဘိုးကိုလည်း  စောင့်ရှောက်ပေးအုံးနော်"
"Ummပါစိတ်မပူနဲ့ ဒါဆိုငါချပြီနော် ကလေးငိုနေလို့"
"Ummကျေးဇူးဘဲ"
Jen mind"သွေးတာတော်စပ်မှု 99.9တဲ့ဒါဆိုသူဘဲ ဘာလို့ငါတို့ကိုမေ့ထားတာလဲမသိဘူး
သွားပြီးပြောလိုက်သင့်သလား ခဏလောက်တော့စောင့်ကြည့်သင့်တယ်ထင်တယ်"
Jenရဲ့ရင်ထဲတွင်မေးခွန်းပေါင်းများစွာ

At Company
Lisa"ငါမင်းကိုစုံစမ်းခိုင်းထားတဲ့ဟာတွေကော"
လက်ထောက်"အား ဒီမှာပါKim Jennieတဲ့
တစ်ဉီးတည်သောသမီးပါ ဇာတိကSinanကျွန်းကသူယောကျာ်းနာမည်ကPark Jun Binတဲ့ဒါပေမဲ့ဆုံးသွားပြီတဲ့ပြီတော့မိဘတွေရော မရှိတော့ဘူး သူ့အဖိုးနဲ့အဖွား​ေတာ့ရှိသေးတယ် ကလေးကသုံးယောက်ရှိတယ်"
Lisa"သူ့ယောကျာ်းပုံကော"
"သူ့ယောကျာ်းပုံက Wedding တုန်းကဘဲရှိတယ်တဲ့အဲပုံကသူမိန်းမယူသွားတာဆိုတော့ကျွန်တော်လည်းမတတ်နိုင်တော့ဘူး"
Lisa"ummပြီတော့ငါလွန်ခဲ့တဲ့7နှစ်ကCCTVရှာခိုင်းထားတယ်မလား"
"ဒီမှာပါ"
"ရပြီသွားတော့"
Lisaလည်းUSBကတ်ကိုဖွင့်ကြည့်တော့
Lisa"ထင်တော့ထင်သားဘဲ ဒါပေမဲ့ အဲလောက်ထိလုပ်မယ်လို့မထင်ထားဘူး"
တီ တီ
Lisa"Hello"
"Ya Lalisa မင်းအဖိုးအဘွားတွေကိုလာကြည့်ဖို့စိတ်ကူးမရှိဘူးလား"
"အဘိုးကလည်း ကျွန်တော်အလုပ်များနေလို့ပါဒီတခေါက်သကြန်ကြရင်ပြန်ခဲ့ပါ့မယ်"
"အေပါမင်းအဘွားကမင်းကို မိန်းမ ယူဖို့ဘဲပြောနေတာ မင်းကိုပြောတော့လက်မထပ်ချင်ပြန်"
"အဖိုးကလည်းကျွန်တော်ကိုဘဲပြောနေတယ်ညီမလေးကိုကျမပြောဘဲနဲ့"
"မင်းညီမရဲ့ကလေးချီဖို့စိတ်ကူးမယဉ်နဲ့တော့ သူကမိန်းမယူမှာတဲ့နောက်နှစ်လက်ထပ်မှာတဲ့"
"ဟုတ်လား လက်သွက်လိုက်တာဒါဆိုအဘိုးအစည်းအဝေးရှိလို့နော် ဒါဘဲ"
"အေ အေ"
Lisa "ဒီကောင်မ ငါကိုလျှိုထားတာပေါ့တွေ့မယ်"

My HusbandWhere stories live. Discover now