Uni"ဒီအမှုကိုနောက်တပတ်မှပြန်ကြားနားမယ်
တုံး တုံး"
"Chaeyoung yaပြီးပြီလား"
"Umm"
"ဒါဆိုငါတို့အေဂျင်စီကအမှုသည်တယောက်ကားတိုက်လို့တဲ့ရဲစခန်းရောက်နေတယ် နိသွားပေးလို့ရမလား အခုငါတာဝန်ချိန်မို့"
"Ummရပါတယ် နာမည်က"
"မင်းသမီး Kim Jisooလေ"
"Kim jisoo ummအခုသွားလိုက်မယ်"
Chae mind"ဒီနာမည်ကိုကြားဖူးသလိုဘဲ"
ရဲစခန်းတွင်
Jisoo"ဒီမှာ သူကကျွန်မကားရှေ့မှာမှပြေးလာတာပါဆို ကျစ်"
Police"ဘယ်သူကခြေကျိုးသတိမေ့အောင်တမင်တော့မပြေးလာလောက်ပါဘူး"
"မဂ်လာပါ ကျွန်တော်ကရှေ့နေPark Chaeyoung ပါ ဒီအမှုကိုကျွန်တော်နဲ့ဘဲဆက်ပြောရအောင်"
Jisoo mind"သူကိုတနေရာရာမှာမြင်ဖူးနေသလိုဘဲ"
Chae"ဒါဆိုတရားလိုဘက် ကနစ်နာ ကြေး
နဲ့မကျေနပ်နိုင်တဲ့သဘောပေါ့ ဒါဆိုလည်းတရာရုံးမှာတွေ့ကြတာပေါ့"
Jisoo"ဒီမှာ ရှေ့နေဆိုတဲ့တယောက် ကျွန်မတရားရုံးခဏခဏ မသွားနိုင်ဘူးနော်ပိုက်ဆံနဲ့ဘဲရအောင်ကြေအေးခိုင်းလိုက်"
Chae"ကဲပါ နစ်နာသူကလည်း သတိခဏမေ့နေတာ ဆိုတော့သူသတိရမှဆက်ပြောတာပေါ့ အခုတော့ကျွန်တော်အမှုသည်ကိုအာမခံနဲ့ခေါ်သွားလို့ရတယ်မလား"
Police "ရပါတယ် "
(Jadeလည်းဉပဒေအကြောင်းမသိပါဘူးလျှောက်ရေးထားတာပါ😁)
ရဲစခန်းရှေ့တွင်
Chae"ခင်ဗျား ကိုမြင်ဖူးသလိုရှိနေပါတယ်လို့လက်စသတ်တော့ ဟိုမင်းသမီး ကို"
Jisoo"အား ဟိုရှေ့နေစုတ်ဘဲ"
"ဘာ!! ဟူးသည်းခံ Park Chaeyoungခင်ဗျားကိုကျွန်တော်ပြောတာဘဲ ကားကိုဂရုစိုက်မောင်းပါလို့ အခုတော့တွေ့ပြီမလား"
"တော်ပါ ကျွန်မသွားတော့မယ် အစ်မရောက်လာပြီလားသွားရအောင်"
"ဒီလောက်ယဉ်ကျေးတဲ့ အမှုသည်အခုမှတွေ့ဖူးတော့တယ် ဟာတကယ်ဘဲ""Jenရောက်လာပြီလား"
"ဟုတ်အစ်ကို "
"လာအစ်ကိုလိုက်ပြမယ် အလုပ်လုပ်ရမည့်နေရာကို"
"Nae"
Jenနဲ့ဂန်ဆယ်ဂျွန်းသူရှေ့ကဖြတ်သွားတော့
Lisa"ဟိုတယောက် က မဟုတ်မှကြေငြာဌာနကခေါ်ထားတဲ့သူဆိုတာလား"
"ဟုတ်ပါတယ် "
"သူကကလေးအမေလား ဒီလောက်ငယ်တာကို"
"မငယ်တော့ပါဘူး 27လောက်ရှိပါပြီဒါရိုက်တာ"
"Ummပါထားပါတော့ ဒါနဲ့မင်းကိုစုံစမ်းခိုင်းတဲ့ကိစွကော"
"ဒါရိုက်တာ ရဲ့ကားဘလက်ဘောက်စ်ကကား ပေါက်ကွဲသွားတော့ကြည့်လိုမရတော့ဘူးတဲ့"
"လွန်ခဲ့တဲ့ 7နှစ်ကCCTVမှတ်တမ်းတွေကော "
"ရဲတွေဆီကတောင်းထားပါတယ်"
"Ummဒါဆို သွားရအောင် အဖေခေါ်ထားတာဘာပြောမလဲမသိဘူး "
"Nae"
"အားရပြီး ငါဘဲသွားတော့မယ်မင်းမလိုက်နဲ့တော့"
"Nae"
YOU ARE READING
My Husband
FanfictionZawgyi+Uni တောင်ပန်ပါတယ်ေတာငၸႏၸါတယ္ မမြတၼိခဲ့လို႔ Lalisa Monoban ဘာလို႔ၾကၽႏၼကိုေကလးေၾတနဲ႕ထားခဲ့နိုင္ရတာလဲ? Jennie Kim Lisaကိုေယာက္ာ္းေလးေအနနဲ႕ေရးပါမယ္ ပထမဆုံးေရးတာမို႔အမြားပါရျငၡင့္...